Otroligt vad stort köpsuget blev !CFmoto levererar redan de flesta krånglande motorerna så steget är inte så stort. Om jag fattat det rätt så använder de KTMs återförsäljarnät i stora delar av världen.

Även dom som normalt fungerar idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt vad stort köpsuget blev !CFmoto levererar redan de flesta krånglande motorerna så steget är inte så stort. Om jag fattat det rätt så använder de KTMs återförsäljarnät i stora delar av världen.
BMW reportedly wants to buy KTM but remove it from Austria
Låter som total bullshit.BMW reportedly wants to buy KTM but remove it from Austria
![]()
Shock rumour in Austria of BMW buyout before KTM survival vote
BMW reportedly wants to buy KTM but remove it from Austriawww.crash.net
Det stämmer. Med en Österikare vid rodret i Tyskland !Bättre BMW tar över Österike. Det har ju gått bra förr.
Ryan pratar lite om Kåtte.
Jag gillade när han tuggade i sig den där. Nom!Såg precis klart och var i färd med att själv ladda upp. Sammantaget: ouch.
Jag gillade när han tuggade i sig den där. Nom!
Jag reagerade inte på ett enda "äääääääähhhhh" heller vilket normalt får mig att skjuta säkringar och stänga av. Antingen var det bra nog för att jag inte skulle reagera eller så hade han helt enkelt klart för sig vad han ville få sagt. Vilket är extremt ovanligt.Just så!Nog för att sparka in öppna dörrar, men jag slås alltid av kvaliteten på produktionen, dramaturgin och förmågan att presentera komplex materia (i v f för mig) på ett intressant, humoristiskt och givande vis - hatten av (som vanligt)!
Finns det ens några 2025?Va inne på JE68 i Löddeköpinge. Verkar som man kan glömma få tag på en ny KTM innan sommaren.
Om man inte vill ta en EXC som står i hallen eller en VentilFräs(7/890).
Jag frågade ju bara om 690 men jag fick intrycket att det var högst osäkert med leveranstid på tjugofemmor.Finns det ens några 2025?
2024 är det ju gott om, men sedan....?
Aha.Jag frågade ju bara om 690 men jag fick intrycket att det var högst osäkert med leveranstid på tjugofemmor.
Nu stod det några 390 men det är ju kinahojar så dom kanske produceras ändå. Fast i Kina då.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |