Får jag räkna dubbelt dom mil jag skjutsat någon vars Honda, BMW, Yamaha eller Triumph gått sönder?Du får inte räkna mil på bärgningsbil.
Det som verkligen är illa är att KTMs rykte nu är så dåligt att två finniga skejtare plågar sig 11 minuter av finansiella analyser av företaget ifråga istället för att göra burn outs i närmsta grusgrop eller röka braj,Verkar inte bra
En av dom schnyggare presentationer av vad som måste vara en "Chapter 11" - dvs man får lite tid på att få ordning på finanserna, vid att ingå olika avtal med kreditorer och sannolikt ny likviditet som säkerställer fortsatt drift i ett nytt läge.
Problemet är med andra ord bristen på folk som köper en KTM för få sig ett gott skratt.En av dom schnyggare presentationer av vad som måste vara en "Chapter 11" - dvs man får lite tid på att få ordning på finanserna, vid att ingå olika avtal med kreditorer och sannolikt ny likviditet som säkerställer fortsatt drift i ett nytt läge.
Flera har var varit i samma sits, en känd lokal aktör är tex Northvolt..
Hoppas det går bra för kompisarna från Österrike - dom gör ruskigt roliga motorcyklar..
Å andra sidan skulle jag kunna hålla kurser i hur man blir rik på börsen, det är bara kolla hur jag gör och sedan göra något helt annat.
Skjutsat nån på en KTM vilkens Honda eller Yamaha gått sönder, nu var du roligFår jag räkna dubbelt dom mil jag skjutsat någon vars Honda, BMW, Yamaha eller Triumph gått sönder?
Får jag räkna dubbelt dom mil jag skjutsat någon vars Honda, BMW, Yamaha eller Triumph gått sönder?
Har hänt. Jag skjutsade på min 640 -05 en kamrat vars vfr 750 -97 hade slutat ladda batteriet.Skjutsat nån på en KTM vilkens Honda eller Yamaha gått sönder, nu var du rolig
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|