Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Northvolt begär sig i konkurs.
Trist men inte oväntat.![]()
Ja, jag funderade på att söka upp den där tråden om gröna bubblan. Jag tror vi diskuterade Northvolt där.
Northvolt begär sig i konkurs.
Trist men inte oväntat.![]()
Du är av någon anledning så förberedd för elavbrott att du tom har eget elverk.Jag vet inte hur det ser ut hos någon annan men jag är inte hindrad av ett strömavbrott.
Och hade jag en större butik skulle jag nog överväga att dela ut ficklampor i entrén. Alternativt så skulle jag kanske flytta ut färskvarorna och sälja dom utomhus om jag bedömde att dom kunde hinna bli gamla.
Alternativt så skulle jag kanske starta elverket och dra fram lite belysning.
...två dagar bara?2002 brann det i en kabeltunnel i Akalla så det var svart i Rinkeby i flera dagar.
Du är av någon anledning så förberedd för elavbrott att du tom har eget elverk.
Jag kan gissa varför.
Men här där elavbrott är så ovanliga att man minns dom, har inte butikerna egna elverk.
Men det kanske kommer.
Antagligen försent.
Ja, sätt fart.Kopparnätet är redan stängt hos mig och jag har 5 mil till närmaste skatteverk.
Jag vet inte hur det gick till när jag blev skatteverkets talesman sporthoj. Jag har bara påpekat ett felaktigt påstående och nu ska jag tydligen tvingas att förklara allt möjligt som sker på skatteverket, televerket, och div politiska neddragningar.
Förmodligen så avslutades samtalet med:
Så vi som brukar ranta om hur det ser ut på Arlanda nu för tiden var klar-, och inte trång-, synta?
Klart de skall få leva som de vill, fråga bara Johan Forsell, mångkultur berikar.Då blir en åtgärd att sänka giftermålsåldern för muslimer till 9 år. Annars regeringsracism.![]()
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |