Äger ni eller banken hojen!

MC Doktorn

Guest
jojjo skrev:
cash is king,klart man äger hojjen. :yoparty

De flesta har lån på sina hojar? och hela sveriges befolkning e ju upplånade överöronen ett hojköp är relativt små pengar som man kan betala tillbaks relativt snabbt.

De e en fråga om prioritering vissa lånar till hus andra till bilen etc.
Jag kan unna mig allt jag vill + tillbehör och har det mycket bra jag :tummenupp även med lån. :D

Den sura degen måse väl ändå vara försäkringen typ 13000 helår sucks
man kanske skulle bilda försäkringsbolag :yoparty

Last edited:

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
2ono skrev:
banken erbjuder SBAB lån så de e väl staten som äger huset och därmed e de väl jag som äger hojen eg nog om detta!!!!
Nu hänger jag inte med. SBAB är en bank och bankerna lånar pengar av riksbanken alltså staten för att låna vidare ut till konsumenterna. Tycker det är intressant eftersom jag pluggar ekonomi därför kunde jag inte släppa det.

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
gurra snurra skrev:
JAG ÄGER MINA HOJAR OCH INTE NÅN ANNAN!!!!!!!!För övrigt skiter jag i vem som äger din hoj :kocko .

snacka om wannabe flådiga idioter :7peta

Skaffa er ett eget liv och ge fan i mina hojar :finger
Hade man väntat sig något annat svar från Gurra? :kocko

TouchMan65

Guest
Kanske lite sent, men: JAG kommer att äga min hoj jag köper - lika mycket som jag äger min bil och större delen av min lya.

Så banken har inget med mig att göra. Klarar det bäst själv!

:tummenupp :tungan :yoparty :banana :fakta :hoppa :ajjabajja :squid :skrattaåt

MC Doktorn

Guest
sportarn skrev:
Nu hänger jag inte med. SBAB är en bank och bankerna lånar pengar av riksbanken alltså staten för att låna vidare ut till konsumenterna. Tycker det är intressant eftersom jag pluggar ekonomi därför kunde jag inte släppa det.