Äger ni eller banken hojen!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Arctic#1 skrev:
Det ar nastan så jag inte tror på alla inlagg om at folk ager sina hojar sjav..jag har et vanligt jobb och hus,bil,skoter,mc sen har jag ju tre barn..om nogon som ager sin hoj kan skissera en spar plan som gjør at jag kan spara ihop til en hoj til 60-100k før jag blir pensionar så kom med den, eller ar det så at alla som ager hojen sjav bor hos sin mamma eller drar in 5-600 k om året? :lol :lol

Så här gjorde jag. Sålde min lägenheten som gick x antal tusen + o flyttade till pojkvännen= mer pengar över då man har ett boende istället för två :tungan

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
god ide, men nu har ju jag och frugan byggt huset tilsammans så der finns inga lagenhet at salja..bara skulder he he...

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Blev mitt första lån nu på jetskin men det räknar jag med att bli av med snarast.

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
JAG ÄGER MINA HOJAR OCH INTE NÅN ANNAN!!!!!!!!För övrigt skiter jag i vem som äger din hoj :kocko .

snacka om wannabe flådiga idioter :7peta

Skaffa er ett eget liv och ge fan i mina hojar :finger

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
gurra snurra skrev:
JAG ÄGER MINA HOJAR OCH INTE NÅN ANNAN!!!!!!!!För övrigt skiter jag i vem som äger din hoj :kocko .

snacka om wannabe flådiga idioter :7peta

Skaffa er ett eget liv och ge fan i mina hojar :finger

Klart du ager Ural'en! det va val nogon som kastade den efter dig..he he :tungan

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Hojen är min...Försäkringen kan man smidigt få tjejen att vara med å pröjsa på. Bara att lägga upp fakturan i datorn så att det ser ut som den kommer från plusenergi. Fan va dyr elen ä... :D

nicke30

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
BMW K1300S
Jag äger min MC helt, Jag hade två st varav jag hämtat den ena i Tyskland, och så bytte jag in de båda mot en BMW K1200S

Fox 2

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
kx 125 -04
Man kan väl säga att jag äger hojarna (kx125 + minimoto).
Jag betalade 50 % och pappa resten, men den är 100 % min och pappa betalar försäkring :tummenupp.

Gud vad :tummenupp det är men en snäll pappa :tungan

gurra snurra

Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Arctic#1 skrev:
Klart du ager Ural'en! det va val nogon som kastade den efter dig..he he :tungan

De e väl inge fel på en URAL utan dessa fantastisk motorcyklar hade du bott i DELREPUBLIKEN NORGE AUF DEUTCHLAND

gurra snurra

Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
flugan skrev:
Har du lust för att utveckla eller förtydliga?

Vem är enligt dig (presumtivt) ute efter din hoj?

FLUGAN var e de för skillnad på en mygga och en blondin???

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Såld.
Känner mig som värsta loosern när man kollar in svaren här :( För jag har nämligen LÅN på min mc!!!! Hade även stort lån på min nuvarande bil (V70). Men eftersom jag inte har någon fantasilön, har familj samt även har andra intressen förutom hojen så är lån det enda alternativ som finns för mig. ( Smakar det så kostar det)

Tycker inte det är något fel i det, så länge man kan pröjsa lånet/en. Det är ju NU man vill kunna ha lite roligt i livet, inte har jag någon nytta av att ha snålat och sparat ihop till "leksaker" när jag sitter på ålderdomshemmet.....

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Gixxer 1 skrev:
Känner mig som värsta loosern när man kollar in svaren här :( För jag har nämligen LÅN på min mc!!!! Hade även stort lån på min nuvarande bil (V70). Men eftersom jag inte har någon fantasilön, har familj samt även har andra intressen förutom hojen så är lån det enda alternativ som finns för mig. ( Smakar det så kostar det)

Tycker inte det är något fel i det, så länge man kan pröjsa lånet/en. Det är ju NU man vill kunna ha lite roligt i livet, inte har jag någon nytta av att ha snålat och sparat ihop till "leksaker" när jag sitter på ålderdomshemmet.....

Jag tycker precis som du! huvudsaken ar ju at man kan betala sina lån och samtidigt ha så mycket pengar øver at man kan ha et bra liv. dessutom hojens lån ar ju mycket lite, det ar villan som kostar inte hojen..skotern ar betalad, huset om 20 år.......

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln