Andreas
Guest
Tänk på Sveriges BNP... Låna och betala tillbaka!
Flagga skrev:Om du köper en lägenhet och en MC som kostar ungefär lika mycket...men bara lånar halva beloppet...
Hur vet du vad du lånat till rent realekonomiskt...och vad spelar det för roll?
S-Henkan har en bra inställning.
sportarn skrev:Jag är kanske lite gammalmodig men tycker att en hobbypryl som en hoj ska man äga helt och hållet själv utan inblandning av banken.
Hur många av er har lån på hojen, av att se en annan tråd med vad ni har för fordon så måste alla vara jäkligt välbetalda eller så är det banken som går in och stöttar med lite cash!
TTR skrev:Jag betalade min hoj för egna ihopasparade pengar. Känns roligare då. Vem fan vill köra omkring i nåt som man inte betalt än. Det är det (enligt mig) bara snorhoror som gör :kocko
Kul var köpte du din hoj?print_screen skrev:heeh min bimota är bara min o ingen annans... Fan om banken skulle ut o köra den då skulle man gråta blod..
TTR skrev:Jag betalade min hoj för egna ihopasparade pengar. Känns roligare då. Vem fan vill köra omkring i nåt som man inte betalt än. Det är det (enligt mig) bara snorhoror som gör :kocko
samma här, gör slut dina pengar inna dem tar slut.Sadam skrev:Banken äger alla leksaker + mej
Kahobe skrev:Detta låter som bankens idealkund, bara låna, inga frågor och sen bara betalar..
Får du en present av banken vid jul ???
Äger man hojen kan man ju köra på enbart trafikförsäkring!
Advance4Stroke skrev:Äger allt, har aldrig haft något lån, har dessutom tillräckligt på banken... allt ärligt tjänat och skattat... Har aldrig haft semester längre än 4 dagar, är 24 år.....
Kommer att jobba ihjäl mig typ.... Men lämnar iaf inga skulder till släkt & vänner
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|