Äldre dam död i smitningolycka, MGM fick sin MC "stulen"!

Status
Ej öppen för fler svar.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Men för helvete.
Lägg ner häxjakten. "Crash rider", du är knappast psykolog och har varken kunskap eller behörighet att utfärda diagnoser över ett forum, så ge fan i det. Det är inte som om du framstår som bättre när du håller på så här, ge dig nu.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Den enda rimliga slutsatsen av den här tråden är att det var bättre förr. Innan detta jävla överdiagnostiserande av allehanda bokstavskombinationer. Förr - då män var män och med rak rygg, stor kuk och tunga pungkulor kunde stå för sina handlingar och ta sina straff. Istället för att hela tiden gömma sig bakom någon jävla bokstavskombination och skylla allt på någon annan.

Fan, snart är det väl ADHD'ns fel att vi har global uppvärmning...
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Men för helvete.
Lägg ner häxjakten. "Crash rider", du är knappast psykolog och har varken kunskap eller behörighet att utfärda diagnoser över ett forum, så ge fan i det. Det är inte som om du framstår som bättre när du håller på så här, ge dig nu.

häxjakt har man efter oskyldiga.....:fakta vi jagar en MGM med starka bevis....:tummenupp

psykolog ??? men ex. en bipolär har under euforiska manier noll konsekvenstänkande , storhetsvansinne och skiter blankt i alla andra. , rättfärdigar ALLTID sina beslut på de mest konstiga vis på de sätt noGAS gjorde när polisen drog in hans körkort... extremt hämndlysten men samtidigt 100% lojal mot sina vänner...

skulle gissa att noGAS har vissa rätt djupa svackor av depression emellan åt..

Hur vet jag detta ???? jo för jag är BIPOLÄR och betedde mig åt på samma dumma sätt innan dock utan att skada nån...

Läskigt att läsa kan man lugnt säga!

mvh
 
Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
häxjakt har man efter oskyldiga.....:fakta
Han är inte dömd och man är oskyldig tills dess motsatsen bevisats.

vi jagar en MGM med starka bevis....:tummenupp
Hade bevisen varit starka mot noGAS så hade han inte kunnat svara, han hade skakat galler.

psykolog ??? men ex. en bipolär har under euforiska manier noll konsekvenstänkande , storhetsvansinne och skiter blankt i alla andra. , rättfärdigar ALLTID sina beslut på de mest konstiga vis på de sätt noGAS gjorde när polisen drog in hans körkort... extremt hämndlysten men samtidigt 100% lojal mot sina vänner...

skulle gissa att noGAS har vissa rätt djupa svackor av depression emellan åt..

Hur vet jag detta ???? jo för jag är BIPOLÄR och betedde mig åt på samma dumma sätt innan dock utan att skada nån...

Mycket möjligt att du har rätt, det spelar dock ingen roll. Du har sagt det ett par gånger nu och han kommer inte att ändras för det. Lika lite som han förändras av att folk kallar honom för skyldig till höger och vänster. Att idiotförklara människor är inte ett sätt att få dem att lyssna, snarare att få dem mer avigt inställda. Politiska val i både Sverige och USA har visat ganska tydligt på just det skulle jag vilja säga. Jag har för övrigt svårt att tro att du ändrade ditt beteende för att någon på ett forum satt och ställde diagnoser på dig och gnällde och gapade på dig.

Läskigt att läsa kan man lugnt säga!

mvh

Det kan jag instämma i. Vill du verkligen göra någon skillnad och försöka förmå honom att må bättre och hitta på mindre dumheter så tror jag dock att stöttning är vad som behövs, inte skuldbeläggande och hittepådiagnoser.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top