Absolut inte. Kroppen värker, som sig bör idag, av träningsvärk. Det är kvaliteten det hänger på, inte kvantiteten.Nr:18 skrev:Det blev inte för lite körning då?
Instruktörerna har fått instruktionerna nu, dom kommer att skärpa sej till nästa gångFroven skrev:Erat upplägg med att köra på Anderstorp ställer ju de andra banorna/arrangörerna i skuggan.
Grym dag återigen .
Lite förhoppningsvis konkret kritik bara :
Vissa instruktörer kan behöva ett visst mått av instruktioner.....
Lite tydligare info angående den sista delen av dagen, den så kallade s***t-t******n, vilka den var till för och vilka som fick vara med..
Längtar till nästa heldag arrangerad av er...
//Peter
Nr:18 skrev:Instruktörerna har fått instruktionerna nu, dom kommer att skärpa sej till nästa gång
Heldagar kommer det förmodligen inga fler denna säsong, isåfall kommer det upp här på forumet, däremot kanske vi kör en kvällskörning i slutet av september om det är bra väder.
Underlaget finns, men inte bantid. Banan är hårt bokad i höst.Jocke K skrev:Jag tror att det finns underlag för fler heldagar i år. Det är ca två månader kvar innan hojarna ställs in för vintern. Vad jag vet så är det endast två heldagar på Knutstorp som återstår av årets bankörningskalender.
2ono skrev:Anderstorp är definitivt en rolig och säker bana och jag gillar den skarpt.
vart 3,5 timmars effektiv körning och impad av killen med pareser i benen som körde R1 .
Det klotades friskt och hoppas alla klarade sig bra.
Hur kommer det sig att oförsäkrade och försäkrade blandades i snabb grupp dvs gathojar och race åkare?? vad säger fb om det eller gäller inga försäkringar i den gruppen.
Tack för en toppendag , kommer igen
//Martin//
Nr:18 skrev:Underlaget finns, men inte bantid. Banan är hårt bokad i höst.
Menar du den med 9 deltagare? Intäkten räckte inte ens till banhyran....Arawak skrev:Inte äns nån sent i oktober? Som förra året?
Det undrar jag också lite så här i efterhand2ono skrev:Hur kommer det sig att oförsäkrade och försäkrade blandades i snabb grupp dvs gathojar och race åkare?? vad säger fb om det eller gäller inga försäkringar i den gruppen.
sandstream skrev:Nu finns det en liten film från dagen här!
(Klicka på länken Anderstorp)
Filmat med kamera placerad under toppkåpan.
Nr:18 skrev:Menar du den med 9 deltagare? Intäkten räckte inte ens till banhyran....
En 480-linjers hjälmkamera (bulletcam, pennkamera eller vad man vill kalla det) kopplad till en vanlig DV-kamera på tanken (en Panasonic NV-GS250, ganska ny och dyr).flugan skrev:Vad har du för utrustning att filma med?
Första banan jag haft nytta av alla effekt.t-rex skrev:Ahhh, jag måste ha mer effekt. Kan man inte jacka en kolv eller nåt?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari