Ännu en jävlig depptråd.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Hopp, inatt blev det slut mellan mig o tjejen, på våran 1år/4måns dag. Hur kan allt fint bara försvinna över något kort ögonblick? :( Helt plötsligt var jag inte nummer ett för henne längre. Hennes känslor hade blivit mindre och därav blev hon bara mer och mer trött och tjurig på mig, det har senare lett till sämre känslor.
Jag var nästan tvungen att tvinga ut hennes "hej då, det är över". Känns så himla surt. Att man fortfarande älskar någon så otroligt mycket, nästan planerat en hel livstid tillsammans. Och helt plötsligt, kommer det oönskade ögonblicket som får hela livet bara försvinna under en kort sekund.

Ne nu ska jag försöka gråta lite, sen blir det väl och göra något, som vad? inget. För vad ska jag göra nu när jag inte har henne nära mig, vem ska jag nu tänka på när allt är skit? Vem ska nu kunna trösta mig efter denna händelse, knappast polarna de lär bara supa ner än.
JAG VILL HA DIG NÄRA MIG FÖR ALLTID!

Last edited:

Mr_White

Medlem
Gick med
17 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 955i -01
Pr0bz skrev:
2602644 Hopp, inatt blev det slut mellan mig o tjejen, på våran 1år/4måns dag. Hur kan allt fint bara försvinna över något kort ögonblick? :( Helt plötsligt var jag inte nummer ett för henne längre. Hennes känslor hade blivit mindre och därav blev hon bara mer och mer trött och tjurig på mig, det har senare lett till sämre känslor.
Jag var nästan tvungen att tvinga ut hennes "hej då, det är över". Känns så himla surt. Att man fortfarande älskar någon så otroligt mycket, nästan planerat en hel livstid tillsammans. Och helt plötsligt, kommer det oönskade ögonblicket som får hela livet bara försvinna under en kort sekund.

Ne nu ska jag försöka gråta lite, sen blir det väl och göra något, som vad? inget. För vad ska jag göra nu när jag inte har henne nära mig, vem ska jag nu tänka på när allt är skit? Vem ska nu kunna trösta mig efter denna händelse, knappast polarna de lär bara supa ner än.

Trist, men jag e bakis och vaknade brevid en blondin i morse..

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Svårt att tänka sig nu men det blir bättre :krama

Kanske är bättre att vara med kompisarna även om dom super ner dig, i stället för att sitta hemma själv och bli deprimerad :pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Pr0bz skrev:
2602644 Hopp, inatt blev det slut mellan mig o tjejen, på våran 1år/4måns dag. Hur kan allt fint bara försvinna över något kort ögonblick? :( Helt plötsligt var jag inte nummer ett för henne längre. Hennes känslor hade blivit mindre och därav blev hon bara mer och mer trött och tjurig på mig, det har senare lett till sämre känslor.

Inget någon av oss säger kommer att få dig att må bättre längre än ett par sekunder.
Det kommer att skölja över dig i vågor..ena minuten känns det okej och nästa blir det olidligt.
MEN..vet du vad? Det kommer inte att vara i evighet (den här känslan du har nu alltså). Det kommer att kännas som värst ett par dagar. Dessa dagar skall du..även om du inte vill (tro mig, jag VET att man inte vill) ut göra saker
..helst fysiskt ansträngande. Gå till gymmet, byt till vinterdäck åt halva Vimmerby..vad du vill..bara gör't !!
Det blir lättare :krama

PS sup inte ner dig..risken att du skickar desperata sms och mår ÄNNU mera skit nästa dag då bakfyllan slår till är stor...ge bort mobilen innan om du MÅSTE supa :tungan

Last edited by a moderator:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
hmm... jag är ihop med en tjej jag älskar, och hon älskar mig, varit ihop snart ett år... men endå... är det bara jag som är helt bestämd i att jag tänker inte deppa ner mig om det tar slut?

jag vill verkligen inte att det tar slut, men om det sker så är det ju bara att "gilla läget" som singel, likadant som att man ibland måste släppa drömmar/ideer och gilla läget för att man är ihop med någon?...

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Se det från den ljusa sidan; nu slipper du hennes Daihatsu Charade-proplem! :)

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner, det som har förändrats är ju bara tillsammans statusen. Vi kan ju fortfarande umgås bara att vi är mer fria. Jag kommer kyssa henne om vi båda känner för det, egentligen nu efteråt är det skönt. Veta att man inte gör henne mer ledsen längre och jag mår nog bättre av att inte gå och grubbla på vad felet kan vara.
Ne, ikväll blir det några starköl, ha kul, dansa osv.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Pr0bz skrev:
2602788 Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner, det som har förändrats är ju bara tillsammans statusen.

:rolleyes:

Låt mig förtydliga lite. Ahrum... :rolleyes:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Pr0bz skrev:
2602788 Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner, det som har förändrats är ju bara tillsammans statusen. Vi kan ju fortfarande umgås bara att vi är mer fria. Jag kommer kyssa henne om vi båda känner för det, egentligen nu efteråt är det skönt. Veta att man inte gör henne mer ledsen längre och jag mår nog bättre av att inte gå och grubbla på vad felet kan vara.

Det var det dummaste jag hört på flera timmar...

Glöm det direkt..

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Werzion skrev:
2602763 hmm... jag är ihop med en tjej jag älskar, och hon älskar mig, varit ihop snart ett år... men endå... är det bara jag som är helt bestämd i att jag tänker inte deppa ner mig om det tar slut?

jag vill verkligen inte att det tar slut, men om det sker så är det ju bara att "gilla läget" som singel, likadant som att man ibland måste släppa drömmar/ideer och gilla läget för att man är ihop med någon?...

Tror tyvärr att du kommer misslyckas om det tar slut. Om det inte är du som gör slut förståss. Älskar man någon så vill man väl inte att det tar slut och älskar man inte varandra så kanske det är bäst att inte vara tillsammans.

Jag skulle nog deppa ihop ganska ordentligt varken jag ville eller inte. Men varför oroa sig för något som kanske inte händer. :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Pr0bz skrev:
2602788 Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner, det som har förändrats är ju bara tillsammans statusen. Vi kan ju fortfarande umgås bara att vi är mer fria. Jag kommer kyssa henne om vi båda känner för det, egentligen nu efteråt är det skönt. Veta att man inte gör henne mer ledsen längre och jag mår nog bättre av att inte gå och grubbla på vad felet kan vara.

Håller med Biturbo...tyvärr killen!

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
Är nu drygt en månad sen det tog slut med flickan jag älskat i över 2,5år!
ungefär samma situation som du.. känslorna svalna sa hon. ville va själv.
Så hitta jag hon på krogen med tungan i halsen på en gemensam "kompis".
Så det kan tydligen alltid bli värre! :( Inte mycke man kan göra åt det..
Men det har ljusnat lite nu tack vare kompisar som ställer upp!

Det blir nog bättre för oss dumpade så småningom! :)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Pr0bz skrev:
2602788 Vi har i alla fall bestämt oss för att vara bästa vänner

Släng allt som har med henne att göra, inklusive hennes telefonnummer, ring inte och svara absolut inte när hon ringer, du drar bara ut på lidandet annars.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Chris Ash skrev:
2602819 Släng allt som har med henne att göra, inklusive hennes telefonnummer, ring inte och svara absolut inte när hon ringer, du drar bara ut på lidandet annars.

Håller med dig. Vilket är högst ovanligt. Låt oss bara inte göra en vana av det. :)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Vad har du för en stereoanläggning hemma då?

Pr0bz skrev:

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Janet skrev:
2603191 Va tusan man kan väl vara vänner... :pannkyss
Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:

1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner

Capisce?

Janet

Guest
CJ900RR skrev:
2603217 Yeah right. En gång för alla. Killar vill inte ha tjej-vänner. Om en kille är vänn med en tjej så är det för att:

1) Han är olyckligt kär i henne
2) Han vill knulla
3) Han är homo och har inga problem med att ha tjej-vänner

Capisce?
Hahhaa eller inte.. klot!!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...