Ännu en tjej här..

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
jo då klart ja kan det...trevligt om det kunne sitta en förhoppninsvis snygg :tuttar på mästervärket nästa sesång ju.... :tummenupp
 

Määp

Guest
Grrrooov skrev:
Föredrar nog någorlunda högljudd, totalvild och helt avklädd.

Vad gillar bruden själv? Om hon får säja vad hon vill?


Beror väl på stunden, men ovanstående låter hyfsat skoj. :tuttar :D
 

Määp

Guest
Grrrooov skrev:
Jajjamensan tösen :pannkyss välkommen till det härliga livet på SH :tummenupp Ledig nån helg? :fyllisar

Tackar, tackar. Man får ett himla välkomnande när man kommer hit som tjej märkte jag.. :rolleyes:
Lediga helger har jag inte så jättemånga, de brukar spenderas på lokala pubar. :fyllisar
 

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
GSX-R 1000 -06
Määp skrev:
Tackar, tackar. Man får ett himla välkomnande när man kommer hit som tjej märkte jag.. :rolleyes:
Lediga helger har jag inte så jättemånga, de brukar spenderas på lokala pubar. :fyllisar

Du behöver ju inte ens gå dit nu. Du har ju säkert fem träffar redan nu dom närmaste helgerna.

80% ragga, 20% supa eller var det tvärt om?

Har man inte råd att stå i baren så får man stå på dansgolvet.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Määp skrev:
Tackar, tackar. Man får ett himla välkomnande när man kommer hit som tjej märkte jag.. :rolleyes:
Lediga helger har jag inte så jättemånga, de brukar spenderas på lokala pubar. :fyllisar


bara att sluta me dt om du ska ha chansen att få råd med en hoj
 

Määp

Guest
Grrrooov skrev:
Du behöver ju inte ens gå dit nu. Du har ju säkert fem träffar redan nu dom närmaste helgerna.

80% ragga, 20% supa eller var det tvärt om?

Har man inte råd att stå i baren så får man stå på dansgolvet.

Jag behöver ändå träffa lite nytt och trevligt folk med sunda intressen. :tummenupp
Råd att stå i baren är det väl inget snack om, bara att visa lite hud så får man mer alkohol än man behöver. :D
 

Määp

Guest
Jonathan skrev:
Hmm..

Nej lämnar det här till er erfarna grabbar.

Kompis :pannkyss





Over n` out


Så du ger upp så lätt alltså? :7peta

Grrrooov skrev:
Skaffa dig nån hojkörande snubbe och få han och börja rejsa lite. Utse dig själv till teamchef och kräv en fin lön :tummenupp

Där sa du nåt minsann! Hade ju inte ens tänkt på det.. Då kan jag ju få råd med egen hoj och lite till. :banana
 

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
GSX-R 1000 -06
Määp skrev:
Jag behöver ändå träffa lite nytt och trevligt folk med sunda intressen. :tummenupp
Råd att stå i baren är det väl inget snack om, bara att visa lite hud så får man mer alkohol än man behöver. :D

Jag vet inte om intressena är så sunda varken på en bar eller här. Ja så fort ni viftar på lite :tuttar så hypnotiserar ni oss som ett par snorungar hur lätt som helst. Kvinnliga former. Mums. Vi betalar ju för att du ska klä av dig, inte lika allvarligt att ta det i alkohol.

Määp skrev:
Där sa du nåt minsann! Hade ju inte ens tänkt på det.. Då kan jag ju få råd med egen hoj och lite till. :banana

Bara jag inte blir döpt till förrädare nu bara. Måste ju få in lite babes här på två hjul, inte bara till att stå att vifta på häcken med ett paraply i näven.

Känner den minsta sig utslagen redan? Ingen kämparglöd här inte.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top