Ännu en tjej här..

Määp

Guest
Grrrooov skrev:
Jag vet inte om intressena är så sunda varken på en bar eller här. Ja så fort ni viftar på lite :tuttar så hypnotiserar ni oss som ett par snorungar hur lätt som helst. Kvinnliga former. Mums. Vi betalar ju för att du ska klä av dig, inte lika allvarligt att ta det i alkohol.

Hojar och så får väl ändå räknas som ett sunt intresse?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Määp skrev:
Tror väl ändå inte att jag betalar själv? :tungan

Jag lämnar henne åt er grabbar jag jobbar för ett jämnställt samhälle då ingår inte att betala för damernas drinkar dom ska ju betala mina som spons :rolleyes:

Grrrooov skrev:
Skaffa dig nån hojkörande snubbe och få han och börja rejsa lite. Utse dig själv till teamchef och kräv en fin lön :tummenupp

Fråga en viss hemside ägare och hans flickvän Swedie och Alice funkar nog så där :D :D

Määp

Guest
danjel skrev:
men du är allt jag VILL ha! :tomten

Tror jag säkert.. :tuttar

Gottis skrev:
Jag lämnar henne åt er grabbar jag jobbar för ett jämnställt samhälle då ingår inte att betala för damernas drinkar dom ska ju betala mina som spons :rolleyes:

Jämställt samhälle kommer vi nog aldrig få ändå.. Sen sa jag ju aldrig att du skulle betala, jag kan säkert fixa gratis till oss båda. :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Gottis skrev:

Fråga en viss hemside ägare och hans flickvän Swedie och Alice funkar nog så där :D :D

..det klart det funkar
En riktigt karl köper naturligtvis en hoj till :tuttar

(sen att jag gav killen 2fast4some en hoj var för att jag öhm...hm..tja :confused: ja just det han fyllde år på alla hjärtans dag så var det.)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Määp skrev:
Jämställt samhälle kommer vi nog aldrig få ändå.. Sen sa jag ju aldrig att du skulle betala, jag kan säkert fixa gratis till oss båda. :tummenupp

Då så vad väntar vi på :fyllisar

2fast4hjo skrev:
..det klart det funkar

(sen att jag gav killen 2fast4some en hoj var för att jag öhm...hm..tja :confused: ja just det han fyllde år på alla hjärtans dag så var det.)

ska tjata på min älskling hela vintern nu då behöver ju en gat cykel till nästa år :hihi undra hur mycket hon älskar mej :confused: jga borde ju iaf va värd en Blade

Jonathan

Guest
Määp skrev:
Så du ger upp så lätt alltså? :7peta

Du anar inte hur svårt jag har det här på SH.

Varje pojks mardröm när dom stora pojkarna kommer och förstör allt när dom vill vara med att leka :4skrika

Gottis skrev:
Då så vad väntar vi på :fyllisar

ska tjata på min älskling hela vintern nu då behöver ju en gat cykel till nästa år :hihi undra hur mycket hon älskar mej :confused: jga borde ju iaf va värd en Blade

Har du mindre tur stannar det vid en K50 :gnissla

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
2fast4hjo skrev:
..det klart det funkar

Men om :tuttar inte vill ha en då? :tungan

Tänkte köpa en cross till tjejen(jag kommer förmodligen köra den mest).

Hade varit kul om hon kunde lära sig köra nått på 2 hjul och jag skulle ha kul i skogen. :gnissla

Men innan jag får upp henne på en cross lr dyligt fordon, då är jag pensionär...

Määp

Guest
Jonathan skrev:
Du anar inte hur svårt jag har det här på SH.

Varje pojks mardröm när dom stora pojkarna kommer och förstör allt när dom vill vara med att leka :4skrika

Asch, lite stake får du allt visa om du vill vinna nåt här - respekt eller :tuttar . :hihi

Jonathan

Guest
Stoppsladd skrev:
Du får visa din bästa sida då.
Som jag brukar göra. Så här ungefär :hihi

Har ju redan gjort det i en tidigare tråd :4skrika

Fick du omkull Draculina med det där fejset eller ? :rofl

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...