Lou siffer
officiellt lammkött
As i gues. Men kunde jag slagga i nått hörn och hur löser man transporter?Bärgren skrev:2374374Dricker sig redlöst berusad. Dock inte nu när jag ska köra dit, men det finns cheyer i överflöd.
As i gues. Men kunde jag slagga i nått hörn och hur löser man transporter?Bärgren skrev:2374374Dricker sig redlöst berusad. Dock inte nu när jag ska köra dit, men det finns cheyer i överflöd.
prulle skrev:2374375As i gues. Men kunde jag slagga i nått hörn och hur löser man transporter?
Fan så enkelt citodonen är inte bra för hjärnan..Bärgren skrev:2374386Man tjör dit med hojen.
prulle skrev:2375228Fan så enkelt citodonen är inte bra för hjärnan..
Nej något värre.. Knark är för punkare.. öhh pundare.Bärgren skrev:2375266Knark är bajs
prulle skrev:2375271Nej något värre.. Knark är för punkare.. öhh pundare.
hoppas ingen pundare tar illa upp för jag kalla dom punkareBärgren skrev:2375320
prulle skrev:2375560hoppas ingen pundare tar illa upp för jag kalla dom punkare
prulle skrev:2376988Helvete.. Mina förbannade föreldrar skjuter upp resan IGEN. Tror inte jag får åka ditt ska försöka komma påen bra undanflykt men det blir från fredan..
asså jag är ju en kärring av mig så ja kommer om niklas kommerBärgren skrev:2377786Ok. Hoppas att du kommer
haha ok men då blir det väll så men ja ska till the dentist på torsgad (imorrn) så vi får väll åka på fredrag eller nått...NiklasL skrev:2378361jag kommer om david kommer
Blir fredagen för mig med. Kommer bara inte på vad fan jag ska säga till päronen tror inte sanningen funkar så bra..Mr EmCom skrev:2381543haha ok men då blir det väll så men ja ska till the dentist på torsgad (imorrn) så vi får väll åka på fredrag eller nått...
jag å niklas kommer på fredagen å satnnar till lördag eller söndag.. kan vi sleepa hoss dig eller?Bärgren skrev:2382299Här kommer en liten update.
Jag kommer vara på Å-festen Torsdag - Lördag om jag inte somnar i nått dike. På fredagen har jag match till typ 21.00 men efter det drar jag in till E-tuna. Så du Prulle får välja om vi ska ses senare i E-tuna eller om något annat. Övernattning är det till 90% säkerhet att det går att ordna hos pärona som bor ca 2 mil utanför E-tuna.
Mr EmCom skrev:2382647jag å niklas kommer på fredagen å satnnar till lördag eller söndag.. kan vi sleepa hoss dig eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|