tjejer spenderar mycket på saker killar inte behöver, majoriteten som kör sporthoj är killar.
Showtime skrev:247269222 år o betalar 72 000 kr hel/hel..![]()
Showtime skrev:2472692handlar om att prioritera.. jag lägger i stort sett alla pengar på hojarna.. så man får dra in på alla andra saker som tex. gå på krogen, bio, käka ute osv osv.. 22 år o betalar 72 000 kr hel/hel..![]()
Student i Luleå här medChii skrev:2473754student inne på sitt 4e år, inte en spänn i studieskuld, äger R1 98 och jobbar extra, Tror jag kvalar in bland dom fattigare av oss på Sporthoj
Hrrm, jag skulle ju knappast ha en sån här hoj om jag inte ens kunde byta olja själv...skulle bli jävla dyrt att lämna in hojen varannan/var tredje timme.philsson skrev:2473021Eh nu ska vi inte vara sånna.![]()
Hög driftkostnad är nog tyvär något som hör mig till osvsett vad jag kör för hoj.Annars kan jag lära dig byta olja/filter någon dag, det är inte så svårt.
![]()
Men du kan väl knappast producera oljan själv?Emmi skrev:2473828Hrrm, jag skulle ju knappast ha en sån här hoj om jag inte ens kunde byta olja själv...skulle bli jävla dyrt att lämna in hojen varannan/var tredje timme.
Minimal skrev:2473966Så dyrt är det inte, kör annars billigaste alternativen.
Ställ hojen på förälder (se till o försökra så andra får köra)
Spara ihop 50% + låna 50% med andra ord kan du komma undan med c:a 1200/mån för lånet då, om hojen kostar 100k.
Det är inte speciellt dyrt med hoj tycker jag. I värsta fall hoppa in en extra dag på jobb.
Suzuka mannen skrev:2473817ursäkta???? 72000 helförsäkrat/helår??? det e inte möjligt väl??
rogka566 skrev:2473874Men du kan väl knappast producera oljan själv?
Anderzzon skrev:2473993Pappa betalar?![]()
Minimal skrev:2474023haha, skulle han betala min bil och egna lägenhet också eller?
Jag betalar mitt själv och har inget problem med att göra det.
Däremot gav jag alternativ som är billigare, vilket du kanske inte lyckades koppla. Skall försöka vara tydligare i framtida poster så du förstår.
Jörgen Karlsson skrev:2474026Han menade nog din skenförsäkring...
/J
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |