Tack och lov! Tänk om vintern kommer utan någon oljetråd ?Oljan verkar vara kvar. Inget extrapris på den ännu.
Tack och lov! Tänk om vintern kommer utan någon oljetråd ?Oljan verkar vara kvar. Inget extrapris på den ännu.
Fick Biltema reklam i mailen idag: Stor satsning på jakt-grejer. Dvs inte segeljakter utan sånt som jägare pysslar med. Samt även tillbehören för att laga svampstuvning med dom två kantareller man hittatHoppas att de ändå kommer att ha kvar lite MC relaterade verktyg mm.
Det är ju inne med att skjuta (folk)..... Så helt fel ute är de ju inte...Fick Biltema reklam i mailen idag: Stor satsning på jakt-grejer. Dvs inte segeljakter utan sånt som jägare pysslar med. Samt även tillbehören för att laga svampstuvning med dom två kantareller man hittat
. men när jaktgrejerna floppat så kanske MC kommer åter. Vi får välan se?
Nä det är väl snart bara namnet som är fel så nåt mellan dollarstore och jysk passar snart bättre med utbudetDet är ju inne med att skjuta (folk)..... Så helt fel ute är de ju inte...
Men jag tror ändå inte att det kommer bli någon större försäljning inom den kategorin
Jakt har varit bättre för några år sedan. Då sålde de ju tom kikarsikten och lasermätare och mer i klädväg. Sen avtog det och jag trodde de skulle lägga ner det men verkar nu har fått en lätt upplivning. Det veksr som de säljer inom de områden de får bra priser av leverantörer. MC kanske kommer tillbaka om några år igen. Tur man har fler intressen man kan bränna pengar på hos Biltema. ??Fick Biltema reklam i mailen idag: Stor satsning på jakt-grejer. Dvs inte segeljakter utan sånt som jägare pysslar med. Samt även tillbehören för att laga svampstuvning med dom två kantareller man hittat
. men när jaktgrejerna floppat så kanske MC kommer åter. Vi får välan se?
Den där jäkla stolryggsäcken är skräp. Knirrar så in i h*lvete. Skrämmer varenda vilt ut ur denna och nästa socken.Då jag själv jagar så vet jag ju vilket prylbögeri det är där med. Är nog lite samma sak som med mc-segmentet vissa prylar kan funka att sälja, kan tänka mig typ stolryggsäckar och sånt om dom verkar vara vettiga.
Får se när dom överger bildelarna och verktygen?
Dom kanske skulle lagt in en bild på någon som styckar älgen? Denna bild känns aningen töntigDen där jäkla stolryggsäcken är skräp. Knirrar så in i h*lvete. Skrämmer varenda vilt ut ur denna och nästa socken.
Fattar inte riktigt vad du menar?Dom kanske skulle lagt in en bild på någon som styckar älgen? Denna bild känns aningen töntig
Dom kanske skulle lagt in en bild på någon som styckar älgen? Denna bild känns aningen töntig
Så dum lösning, dra alla över en kam, låta alla straffas för något gissningsvis max 10% gjort. dom kunde bara satt ett tak. På att varje anställd får handla rabatterat för max 3500:- eller nåt. Säljer nån vidare är det skit samma, se det som en bonus eller nåt.Kan nämna att i forntiden hade personal 25% på Biltema.
Tyvärr var det anställda som köpte ut och sålde vidare.
Då blev Sten-Åke sur
När man gnäller över att en knirrande stol skrämmer bort viltet så inser man att ordet "jaga" nog har fått en ny definition.Den där jäkla stolryggsäcken är skräp. Knirrar så in i h*lvete. Skrämmer varenda vilt ut ur denna och nästa socken.
Sätt mig på en stol och jag slutar jaga? För mig är det jakt med hund som gäller och då har jag en Vorn ryggsäck som är dyr men värd var enda krona.När man gnäller över att en knirrande stol skrämmer bort viltet så inser man att ordet "jaga" nog har fått en ny definition.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|