Nä nu ger jag upp. Efter en sådan här tråd kan man lika bra lägga sig ner och titta på hur blommor växer, för det ger klart mer respons/effekt/stimuli än att ens FÖRSÖKA komma på hur man skall förklara en gång för alla hur saker och ting fungerar.
BlueNote skrev:Är det så gällande alla försäkringar? Låter jävligt konstigt. I de försäkringskontrakt jag har läst är det inte förbjudet för andra att köra hojen. Så är det nog inte med många andra heller.. och varför skulle det vara det med just hojar? Man försäkrar hojen och INTE han som kör den.
Miss_Orchidee skrev:ja instämmer, om han nu inte får låta nån annan köra hojen så är det ju ingen mening att försäkra den alls egentligen. Om han inte skulle få ut nått, det är ju bara att skriv att olyckan inträffade med ägaren i så fall....så gör väl dom alldra flesta......
Miss_Orchidee skrev:ja instämmer, om han nu inte får låta nån annan köra hojen så är det ju ingen mening att försäkra den alls egentligen. Om han inte skulle få ut nått, det är ju bara att skriv att olyckan inträffade med ägaren i så fall....så gör väl dom alldra flesta......
Freppa skrev:Nä nu ger jag upp. Efter en sådan här tråd kan man lika bra lägga sig ner och titta på hur blommor växer, för det ger klart mer respons/effekt/stimuli än att ens FÖRSÖKA komma på hur man skall förklara en gång för alla hur saker och ting fungerar.
Jag har försäkrat i LF och jag är den enda som får köra den förutom min sambo, annars gäller inte försäkringen.BlueNote skrev:Är det så gällande alla försäkringar? Låter jävligt konstigt. I de försäkringskontrakt jag har läst är det inte förbjudet för andra att köra hojen. Så är det nog inte med många andra heller.. och varför skulle det vara det med just hojar? Man försäkrar hojen och INTE han som kör den.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|