Polskt proffsbygge http://www.blocket.se/vi/14003334.htm
Ja det står ju så... "grym dragsterhoj"Polskt proffsbygge...
Polskt proffsbygge http://www.blocket.se/vi/14003334.htm
Nu är iaf jag hemkommen från tyskland med hoj. Jag hade 4 st som var intressanta. Första stoppet blev Berlin, en gsxr1000 02 privat som var i mycket fint skick. Tyvärr så fanns det ett missljud i motorn vid uppstart som sedan försvann när den blev varm. Vågade inte helt enkelt. Ok, färden gick vidare till handlare. Där fanns en likadan + en sp-1. Jag köpte gixxern. Köpet gick snabbt och hemfärden var ett faktum. Inga probs öht. Har man inte ett par hojar i ett nära område är det nog lätt att det blir många mil på resan. En övernattning på hotell, 65 euro dubbelrum. Billigt som fan.
Prutandet gick inte så jättebra, fick ner den lite drygt 2000 kr. Hade hoppats på mer. Frågan är om man skall pruta redan från sverige, kanske inte många som vill över telefon. Det är nog idé att göra affären klar redan hemma så alla papper är klara när man kommer ner. Nu har jag gjort det lite vågat för mig som inte har fått med mig briefet hem, men det är hos en seriös handlare som gav mig ett bra intryck. Men lite nervös är jag. Utan det är jag rökt ju... Annars åker jag ner igen med allt och får pengarna tillbaka, jag har allt på papper.
Allt blir ju billigare om man är fler men det ger extraarbete, tid + bensin osv osv. Jag reste själv. Nu skall jag bara regga den. Fortsättning följer.
Grattis! Fanns serviceboken?
Gott o höra. Grattis!Nu är iaf jag hemkommen från tyskland med hoj. ... Allt blir ju billigare om man är fler men det ger extraarbete, tid + bensin osv osv. Jag reste själv. Nu skall jag bara regga den. Fortsättning följer.
Har du något objekt o var iaf?Grattis!...
Gott o höra. Grattis!
Jag har hittat en SP1 i Ascher Bruch 53 D-49328 Melle, så dit styr jag nog kosan. Bodde i höstas på ett hotell i Hamm, för ca 380 kr (i fint rum m fruckost) så där stannar jag ev om det blir omvägar...
Var hittade du den SP1:an du nämnde? Pris?
Har du något objekt o var iaf?
Har insett att man faktiskt kan göra bra affärer i s-e med. Hittade en hoj här som slog alla jag sökte på i Tyskland - känner mig rätt nöjd (ännu mer nöjd när jag hämtat hojen i helgen).
Alla hojar är ju inte per automatik billigare i tyskland. Det beror helt på vad man är ute efter. Kul hur som helst med ny hoj.
Nej, det har du rätt i. Fast alla Hayabusor jag har bevakat på mobile under 7-8 månader har legat bra mycket under de svenska priserna, oavsett ålder. Tills nu.
Gott o höra. Grattis!
Jag har hittat en SP1 i Ascher Bruch 53 D-49328 Melle, så dit styr jag nog kosan. Bodde i höstas på ett hotell i Hamm, för ca 380 kr (i fint rum m fruckost) så där stannar jag ev om det blir omvägar...
Var hittade du den SP1:an du nämnde? Pris?
Har du något objekt o var iaf?
Har hittat en hoj mellan Hamburg o Kiel, dvs väldigt nära färjan.
Tyvärr snackar killen knappt ingen engelska så det går trögt att förhandla men
nu är slutpriset fixat... Hur går det för Er andra?
Okej. När siktar du på att "ta med hem" eller "hämta" denna? Det är ju snart jul med... Jag funderar på om jag skulle hinna i mellandagarna.
Min Tyska är väl så där. Jag reder mig, men facktermer är jag rökt på. Avgasrör kan jag... Aufgaspuffrohre
Jag skall vara långledig över jul-nyår o så skall skatten på transportern betalas till 31/12, så tanken var att ställa av denna när jag kommit hem...Vad skulle passa Dig?
Jag skall vara långledig över jul-nyår o så skall skatten på transportern betalas till 31/12, så tanken var att ställa av denna när jag kommit hem.
Hon e fin o skatten e betald.....Man får väl vänta tills januari faller in.......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|