AndreasNo
Bannad
Kapten Blåskägg skrev:2559822Möjligt att jag gör dig besviken men min hjärna har redan tagit mig dubbelt så långt som du någonsin kommer att nå.
Du och Kawakex är som gjorda för varandra
Vill du mäta snopp också eller?
Kapten Blåskägg skrev:2559822Möjligt att jag gör dig besviken men min hjärna har redan tagit mig dubbelt så långt som du någonsin kommer att nå.
AndreasNo skrev:2559831Vill du mäta snopp också eller?
C.Barrow skrev:2559938Alltid kul att läsa dina kommentarer Du framstår alltid som så snäll...
Därmed inte sagt att det INTE är sant det du skriver
Snoppmätartävlngar är bara för killar som känner att dem inte räcker till...
Ni/du får gärna skriva att jag har liten, jag skiter i vilket. Än så länge har ingen tjej klagat och det räcker för mig
AndreasNo skrev:2559946o va varför börja du prata om hur stor din är?
Undrade bara om blåskägget ville mäta snopp också eftersom han tydligen gillar att skryta med hur duktig han är i allt..
C.Barrow skrev:2559974Jag har väl inte sagt nåt om hur stor min är? Bara att den är funktionsduglig
Är en stor snopp tecken/bevis på att man är duktig på saker
C.Barrow skrev:2559974
Hur mäter tjejer, som inte har snopp, hur duktiga dem är på olika saker då? Bröststorlek eller? :förvirrad
AGE skrev:2560254En vinter sov jag faktiskt med toppluva på mig, va fel på värmen i lägenhten...
kändes rätt skumt måste jag säga.
AGE skrev:2560254En vinter sov jag faktiskt med toppluva på mig, va fel på värmen i lägenhten...
kändes rätt skumt måste jag säga.
Du vet väl att ni malajer alltid får sämst platsenC.Barrow skrev:2560421När jag gjorde lumpen och vi låg ute i busken så sov jag också med mössa... Naturligtvis hade man sämsta platsen i tältet så det var splitterskydd och komarock på också
Maxxi skrev:2560896Du vet väl att ni malajer alltid får sämst platsen
AndreasNo skrev:2559831Vill du mäta snopp också eller?
C.Barrow skrev:2559938Alltid kul att läsa dina kommentarer Du framstår alltid som så snäll...
Därmed inte sagt att det INTE är sant det du skriver
AndreasNo skrev:2559946
Undrade bara om blåskägget ville mäta snopp också eftersom han tydligen gillar att skryta med hur duktig han är i allt..
Kapten Blåskägg skrev:2560948Nej jag har inte det behovet, men skulle det öka din intellektuella rörlighet så kan jag tänka mig att ställa upp .
Thermal skrev:2560960Nu ska du inte sparka på den som redan ligger.
Kapten Blåskägg skrev:2560961Haha, nej det kanske var onödigt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |