AndreasNo
Bannad
Kapten Blåskägg skrev:2559822Möjligt att jag gör dig besviken men min hjärna har redan tagit mig dubbelt så långt som du någonsin kommer att nå.
Du och Kawakex är som gjorda för varandra![]()
Vill du mäta snopp också eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2559822Möjligt att jag gör dig besviken men min hjärna har redan tagit mig dubbelt så långt som du någonsin kommer att nå.
AndreasNo skrev:2559831Vill du mäta snopp också eller?
C.Barrow skrev:2559938Alltid kul att läsa dina kommentarerDu framstår alltid som så snäll...
![]()
Därmed inte sagt att det INTE är sant det du skriver
Snoppmätartävlngar är bara för killar som känner att dem inte räcker till...
Ni/du får gärna skriva att jag har liten, jag skiter i vilket. Än så länge har ingen tjej klagat och det räcker för mig![]()
AndreasNo skrev:2559946o va varför börja du prata om hur stor din är?
Undrade bara om blåskägget ville mäta snopp också eftersom han tydligen gillar att skryta med hur duktig han är i allt..
C.Barrow skrev:2559974Jag har väl inte sagt nåt om hur stor min är? Bara att den är funktionsduglig![]()
Är en stor snopp tecken/bevis på att man är duktig på saker![]()
C.Barrow skrev:2559974
Hur mäter tjejer, som inte har snopp, hur duktiga dem är på olika saker då? Bröststorlek eller? :förvirrad
AGE skrev:2560254En vinter sov jag faktiskt med toppluva på mig, va fel på värmen i lägenhten...
kändes rätt skumt måste jag säga.
AGE skrev:2560254En vinter sov jag faktiskt med toppluva på mig, va fel på värmen i lägenhten...
kändes rätt skumt måste jag säga.
Du vet väl att ni malajer alltid får sämst platsenC.Barrow skrev:2560421När jag gjorde lumpen och vi låg ute i busken så sov jag också med mössa... Naturligtvis hade man sämsta platsen i tältet så det var splitterskydd och komarock på också![]()
Maxxi skrev:2560896Du vet väl att ni malajer alltid får sämst platsen![]()
![]()
AndreasNo skrev:2559831Vill du mäta snopp också eller?
C.Barrow skrev:2559938Alltid kul att läsa dina kommentarerDu framstår alltid som så snäll...
![]()
Därmed inte sagt att det INTE är sant det du skriver![]()
AndreasNo skrev:2559946
Undrade bara om blåskägget ville mäta snopp också eftersom han tydligen gillar att skryta med hur duktig han är i allt..
Kapten Blåskägg skrev:2560948Nej jag har inte det behovet, men skulle det öka din intellektuella rörlighet så kan jag tänka mig att ställa upp.
Thermal skrev:2560960Nu ska du inte sparka på den som redan ligger.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2560961Haha, nej det kanske var onödigt![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning