Mattias skrev:Din avatar ser ut som en av de där varelserna i The Ark.
The Ark??!!! Vet inte om det är positivt eller negativt....
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Här e i alla fall bildbevis på att jag MÅSTE byta avatar, annars känner ingen igen mig...
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
Mattias skrev:Din avatar ser ut som en av de där varelserna i The Ark.
Out_Spinner skrev:Ordet moppeucko skall icke missbrukas![]()
exiteme skrev:The Ark??!!! Vet inte om det är positivt eller negativt....![]()
Här e i alla fall bildbevis på att jag MÅSTE byta avatar, annars känner ingen igen mig...![]()
Swedie skrev:Jag kan ta bort avatarer helt, samt bildmöjligheter i signaturer.. har funderat på det... då det blir lite väl mycket lekstuga ibland med dessa avatars å stora signaturer.
Swedie skrev:Jag kan ta bort avatarer helt, samt bildmöjligheter i signaturer.. har funderat på det... då det blir lite väl mycket lekstuga ibland med dessa avatars å stora signaturer.
Åsa #96 skrev:Nej snälla Swedie, gör inte det. Man vill ju "se" vem man pratat med.![]()
Åsa #96 skrev:Nej snälla Swedie, gör inte det. Man vill ju "se" vem man pratat med.![]()
Silwer skrev:jag tycker Zatzy tex funkar ok, där är det inte massa bilder och jättelånga undertexter.
Visst ska man få ha en signatur, men en halv bok är ganska tjafsigt (iofs kan man själv välja om man vill se dem i inställningarna).
Silwer skrev:tyvärr glor man ju på avatarerna så man ser vem man snackar med, men nu på senare tid är det bäst man läser nicket med så man inte gör bort sig.
Precis som vissa smileys. Ska man behöva få ett par digitala minibröst rakt i ansiktet mitt i en text? Vad betyder det egentligen. Jag tycker det är otäckt!!!UrbanTiger skrev:Gör det![]()
En del är sexistiska och vulgära![]()
Näää. 60x60 börjar ju likna mobilteledisplay. Då ser man ju ingenting och får börja redigera bilder punkt för punkt. (Ok överdrivet)Swedie skrev:Vad jag kan göra är att förminska ner den tillåtna storleken på Avataren.
Jag vill oxå ha avatarer faktiskt, men inte såna som BLAFF finns på skärmen.
Nya storleken skulle isåfall bli runt 60x60 pixlar... vilket är cirkus 2/5 av nuvarande storlek...
SUGER FETT!!!Swedie skrev:testar det just nu. Vad tycker ni?
Swedie skrev:testar det just nu. Vad tycker ni?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |