Swedie skrev:testar det just nu. Vad tycker ni?
INTE BRA!!!!
![Skrämd :skrämd :skrämd](/img/smilies/scared.gif)
Se hellre till så att undertextena bara får innehålla ett max antal tecken...
Swedie skrev:testar det just nu. Vad tycker ni?
Fast det var inte så jag sa. Jag gillar långa sidföttr med fundigt innehåll men ogillar platsen dum tar. Mavve har t.ex fått förslag på hur han kan göra sin lite bättre och fler med han. Minska fontstorlek så funkar det. Mycket text på liten yta så kan man läsa om man vill. Ju mer text ju mindre font. Kan man begränsa höjden på nåt sätt??Åsa #96 skrev:Nej, inte tycka om.
Håller med Gulsnabb, ta bort dom extremlånga sidfötterna, dvs begränsa antal tecken i sidfötterna, så blir det mindre "lekstuga"![]()
ärligt talat vad spelar det för roll ditt moppefuckoakora skrev:Visst kan man väl byta nån gång i halvåret, men inte en gång i veckan, eller som vissa andra som byter en gång om dan..
Ravetrancer skrev:tycker faktiskt att våra avatarer skulle kunna vara liiiite större än nu......
Swedie skrev:Vad jag kan göra är att förminska ner den tillåtna storleken på Avataren.
Jag vill oxå ha avatarer faktiskt, men inte såna som BLAFF finns på skärmen.
Nya storleken skulle isåfall bli runt 60x60 pixlar... vilket är cirkus 2/5 av nuvarande storlek...
Swedie skrev:Jag kan ta bort avatarer helt, samt bildmöjligheter i signaturer.. har funderat på det... då det blir lite väl mycket lekstuga ibland med dessa avatars å stora signaturer.
Zana skrev:Tycker du ska skippa signaturer, dom är jo ändå totalt onödiga.. Tar bara upp en massa jävla plats...![]()
Gustav1 skrev:
Oerhört jobbigt att scrolla i sidled när man läser trådar med för breda bilder i.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |