exiteme skrev:LATMASK!Dagens I-landsproblem....*suckar djupt*
Ja du anar inte. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha en blå eller en röd Viper, så jag köpte både och.
Hur fan ska jag få plats med dem i mitt obefintliga garage?
exiteme skrev:LATMASK!Dagens I-landsproblem....*suckar djupt*
Swedie skrev:signaturer kommer vara borta ett par dagar som ett test. jag tycker redan det känns trevligare ut på nått sätt. renare.
nu kan folk fokusera sig på en BRA o passande avatar istället.
Swedie skrev:beskriv djupt å vackert varför signaturer igentligen ska vara tillåtna? jag kan tillåta signaturer , men inte med bilder, smilies, och feta texterna om ditt liv.
Swedie skrev:beskriv djupt å vackert varför signaturer igentligen ska vara tillåtna? jag kan tillåta signaturer , men inte med bilder, smilies, och feta texterna om ditt liv.
Swedie skrev:Lugnt, jag spärrar bara ditt konto så vi slipper dina inlägg..![]()
UrbanTiger skrev:Paja inte Avatarerna, då blir vi sura som faan![]()
UrbanTiger skrev:Nu jag blir sur som fan vettu. Sååå jag måste döda dej, direkt.
Gustav1, NoicE, Hållundan och UrbanTiger kommer sej Örenbron och klappar in säften asså![]()
UrbanTiger skrev:Kan du inte fixa så att alla kan ha sitt egna lilla krypin där man kan skriva sitt livs historia och bonka upp dom bilder man vill visa.
Bilder med mycket hud ska givetvis innebära att funktionen spärras för den som inte kan hålla sej i sitt eget skinn.
Anneli.a skrev:.. jag måste medge att det känns skönt att slippa min blå sirén som blinkade så pass att man nästan fick epilepsi, tänkte ta bort den, men Swedie hann före!![]()
Caffe skrev:Många är frågorna, få är svaren...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |