Är det ok att ligga med fula tjejer?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Om det är okej att ligga med fula tjejer?

Är det nån av er som har något alternativ? :D

nu menar jag inte sh-tjejer specifikt, utan bara i största allmänhet.

jag är nämligen nyfiken bara. och finns det fula tjejer här på sh som (anonymt) kan uttala sig ang. min fråga?

snygga tjejer kan också få ge sin syn på saken naturligtvis; nån kanske t.o.m har varit ful förut, men gjort en del ingrepp tex och på så sätt blivit snygg. har de tjejerna andra värderingar idag som inte fanns när de var fula?

vore bra om många sh-tjejer uttalar sig i denna fråga. det blir inte spekulativt som när killar uttalar sig.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Om man står inför frågeställningen att ligga med fula tjejer så har man förmodligen inte alternativet att ligga med snygga tjejer framför sig. Kör bara kööör, lika bra att spela i sin egen liga!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Vet du att en mors åsikter inte alltid är helt objektiva. :tuttar

Okej, on topic då: Det är nog inte tjejens utseende som avgör om de blir efterhängsna. Är du Mr Magic i sängen så kommer jag vilja träffa dig igen, är du lika upphetsande som en Bettskena så lär jag varken ringa eller svara i telefon. :)

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
är du lika upphetsande som en Bettskena så lär jag varken ringa eller svara i telefon. :)

Bettskena är ett riktigt kap och vore jag tjej så skulle jag ligga med honom direkt, å andra sidan kan jag tänka mig att ligga med honom i alla fall!

Bettskena - du har PM :krama

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
De tjocka killarna vet hur man pökar :). Synd bara att vi tjocka knappt får bevisa det :(

På tisdag ska jag supa mig full :fyllisar om jag klarar uppkörningen och komma till skolan bakis :tummenupp. (Andra party(sex)lekar kan ju vara intressant också)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Bettskena är ett riktigt kap och vore jag tjej så skulle jag ligga med honom direkt, å andra sidan kan jag tänka mig att ligga med honom i alla fall!

Jaha, jag har aldrig träffat honom, spännande.

Bettskena, du får PM från mig med! :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Okej, on topic då: Det är nog inte tjejens utseende som avgör om de blir efterhängsna. Är du Mr Magic i sängen så kommer jag vilja träffa dig igen, är du lika upphetsande som en Bettskena så lär jag varken ringa eller svara i telefon. :)

fast frågan gäller inte huruvida jag är bra eller inte i sängen, utan om det är ok att ligga med fula tjejer.

fula tjejer som får ligga, kanske tex blir sårade efteråt av att få höra det. onödigt att såra någon tycker jag.

så...borde då fula tjejer 'göra om sig' så de blir snygga och därmed inte bli sårade? eller ligger de helt enkelt inte? hur ska vi killar göra är ju den stora frågan.

pizzabagarn, kan du sluta stöta på mig varje gång vi ses på donken eller på sh-pubskvällarna? det är faktiskt jobbigt för jag vet inte om du menar allvar numera eller bara fortsätter skoja. en o annan har just frågat om jag är homosexuell eller inte. inte kul m.a.o.

Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Självkart skall man ha sex med den man vill oavsett hur man eller den ser ut!

Sedan om man inte vill umgås mer uppskattas säkert lite smidighet oavsett om de är snygga/fula, bra eller dåliga i sängen.

Ett tips är att inte gå på självupptagna brudar som tror dem är vackrast i värden. Sämre ligg får man leta efter. Då sätter jag hellre på grisen som gör allt för att få dig att komma skönt :O

fast frågan gäller inte huruvida jag är bra eller inte i sängen, utan om det är ok att ligga med fula tjejer.

fula tjejer som får ligga, kanske tex blir sårade efteråt av att få höra det. onödigt att såra någon tycker jag.

så...borde då fula tjejer 'göra om sig' så de blir snygga och därmed inte bli sårade? eller ligger de helt enkelt inte? hur ska vi killar göra är ju den stora frågan.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
In med den,kräsen blir utan! :tummenupp

Ångrar sig gör man efteråt,inte innan.

Henrik

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
pizzabagarn, kan du sluta stöta på mig varje gång vi ses på donken eller på sh-pubskvällarna? det är faktiskt jobbigt för jag vet inte om du menar allvar numera eller bara fortsätter skoja. en o annan har just frågat om jag är homosexuell eller inte. inte kul m.a.o.

Seriöst så ser du ju rätt bögig ut så det har inte så mycket med mina taffliga raggningsförsök att göra.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ett tips är att inte gå på självupptagna brudar som tror dem är vackrast i värden. Sämre ligg får man leta efter.

Har varit tillsammans med toksnygga fotomodeller likväl som mindre fagra damer och någon enstaka gång kanske man råkat bära beergoggles och vaknat bredvid ett troll. I vilket fall som helst vågar jag nog påstå att din generalisering är tagen ur luften :glömdet

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Självkart skall man ha sex med den man vill oavsett hur man eller den ser ut!

ok, med risk att jag börjar upprepa mig själv:

jag har inga problem med att ligga med fula/snygga tjejer. däremot är just frågan, vad fula tjejer anser om att killen tycker att de är just fula.

enklast är väl om en ful tjej besvarar den frågan.

Seriöst så ser du ju rätt bögig ut så det har inte så mycket med mina taffliga raggningsförsök att göra.

ja du får tycka som du vill om mitt utseende såklart. fast jag visste inte att du var homosexuell och skulle uppskatta om du slutar stöta på mig. tack.

Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Nåväl. Bygger på egen erfarenhet och den statistiken är väl inte att förlita sig på :arsele:arsele:arsele

Har varit tillsammans med toksnygga fotomodeller likväl som mindre fagra damer och någon enstaka gång kanske man råkat bära beergoggles och vaknat bredvid ett troll. I vilket fall som helst vågar jag nog påstå att din generalisering är tagen ur luften :glömdet

AAaah ber om ursäkt att jag blev så uppspelt av att dela med mig :O

ok, med risk att jag börjar upprepa mig själv:

jag har inga problem med att ligga med fula/snygga tjejer. däremot är just frågan, vad fula tjejer anser om att killen tycker att de är just fula.

enklast är väl om en ful tjej besvarar den frågan.

ja du får tycka som du vill om mitt utseende såklart. fast jag visste inte att du var homosexuell och skulle uppskatta om du slutar stöta på mig. tack.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
nu menar jag inte sh-tjejer specifikt, utan bara i största allmänhet.

jag är nämligen nyfiken bara. och finns det fula tjejer här på sh som (anonymt) kan uttala sig ang. min fråga?

snygga tjejer kan också få ge sin syn på saken naturligtvis; nån kanske t.o.m har varit ful förut, men gjort en del ingrepp tex och på så sätt blivit snygg. har de tjejerna andra värderingar idag som inte fanns när de var fula?

vore bra om många sh-tjejer uttalar sig i denna fråga. det blir inte spekulativt som när killar uttalar sig.

Blev det nu de fula tjejernas uppgift att godkänna om det är okej eller icke att ligga? De fula tjejerna tycker kanske själv att de är jätteheta. :D
Det där med självinsikt är oftast inte särskilt framträdande hos merparten av befolkningen.

Jag trodde denna frågan handlade om ifall det är okej killar emellan att ligga med en ful tjej för att man inte får en snyggare? :gnissla:tungan

Allt ligger väl i betraktarens ögon, och vi alla tycker olika.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha