spamma inte tråden heller-tydligen har du legat med 2 fula tjejer här på sh och det vore bra att få höra deras åsikter i frågan. tack.
Han spammar inte... Eller jo kanske. Men varenda tråd här på SH utom kanske 2 är fulla med spam efter sida 2
spamma inte tråden heller-tydligen har du legat med 2 fula tjejer här på sh och det vore bra att få höra deras åsikter i frågan. tack.
Vad full av skit du är, kolla på detta citat från ett av de PM du skickat till mig
Vad jag förstår är du invandrare och jag undrar om du är:
1. hårig
2. dominant
3. bra i sängen
4. lok eller vagn
Tack på förhand
Din Bettskena
Jag uppskattar inte dig så du kan behålla dina äckliga FI-byxor på!
Nu vet jag att det du skrev gällde alla förutom mig då det är allmänt känt att du hatar mig så du behöver inte ens kommenter det.
Kan ju bara repetera det jag skrev till dig första gången du dök upp här på SH: Beggars can´t be choosers. Du får ta det du får grabben. Om du får nåt.
OT: Men PB är bara nyreggad... varit här längre än många andra fast har en tendens att bli bannad.
OT: Men PB är bara nyreggad... varit här längre än många andra fast har en tendens att bli bannad.
Rättelse, jag bad Swedie ta bort mitt konto för ett par år sedan och valde att nyregga mig i somras bara för att jag tyckte det hade barkat åt helvete avseende seriositeten här på SH. Har aldrig varit bannad men varnad vid ett tillfälle och det var efter det att jag skickade flera sex-PM till Swedies tjej....varningen gick egentligen ut på att han tog illa upp för att det inte var han som fick PM´t.
Kände att det var alldeles för mycket trams och oseriösa människor som höll på så jag ville jämna ut det med min närvaro samtidigt som jag är ute på ett mission som heter "Hata reflexvästar för ni påminner om trafikpoliser"
Och ni gamlingar (you know who you are, no names needed) kan ju tänka tillbaka på era ligg från 70- och 80-talet. Hur snygga är de med dagens mått mätt? Inte alls, vem fan vill sätta på en tjej med mintgröna jeans som slutar under armhålorna, Mimmi pigg-tröja och pudelfrilla?
Förresten Bettskena, om du skulle ta och slipa till dina svenskakunskaper kanske du skulle få ligga mer.
Det funkar inte med Eyy broooden, vilken göt lan...spana in värsta gussen!!!!
Ahhh, those were the Days!
Då fick man fan ligga hela tiden ju.
Är det tjejerna nuförtiden som är mer kräsna eller är det Jag som har blivit gammal och ful?
En tjej Jag känner la ut på sin Facebook
10% av alla tjejer är skitsnygga.
30% av alla tjejer är snygga.
40 % av alla tjejer duger.
15% är hopplösa.
5% kan köra traktor!
Hon kan köra traktor.
...kan ju tänka tillbaka på era ligg från 70- och 80-talet. Hur snygga är de med dagens mått mätt? Inte alls, vem fan vill sätta på en tjej med mintgröna jeans som slutar under armhålorna, Mimmi pigg-tröja och pudelfrilla? Eventuellt ett par flaskbottenbrillor på det...
Jag säger som så här, BARA FÖR DE A FULA SKA DE INTE FÅ KOMMA UNDAN!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|