Är det ok att ligga med fula tjejer?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
spamma inte tråden heller-tydligen har du legat med 2 fula tjejer här på sh och det vore bra att få höra deras åsikter i frågan. tack.

Han spammar inte... Eller jo kanske. Men varenda tråd här på SH utom kanske 2 är fulla med spam efter sida 2 :yoparty

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Vad full av skit du är, kolla på detta citat från ett av de PM du skickat till mig

Vad jag förstår är du invandrare och jag undrar om du är:

1. hårig
2. dominant
3. bra i sängen
4. lok eller vagn

Tack på förhand
Din Bettskena

Va fan, nästan samma han skicka till mig ju:

Som du förstår är jag invandrare och du kanske undrar om jag är:

1. hårig
2. dominant
3. bra i sängen
4. lok eller vagn

På alla frågor är svaret ja.

Så vet du på förhand.
Din Bettskena

Jag uppskattar inte dig så du kan behålla dina äckliga FI-byxor på!
Nu vet jag att det du skrev gällde alla förutom mig då det är allmänt känt att du hatar mig så du behöver inte ens kommenter det.

Kan ju bara repetera det jag skrev till dig första gången du dök upp här på SH: Beggars can´t be choosers. Du får ta det du får grabben. Om du får nåt.:arsele

spamma inte tråden heller-tydligen har du legat med 2 fula tjejer här på sh och det vore bra att få höra deras åsikter i frågan. tack.

Jag har redan svarat å Sanna jobbar, ta och coola ner dig, med den där attityden lär du aldrig få ligga, varken med snygga eller fula. :7peta

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kan ju bara repetera det jag skrev till dig första gången du dök upp här på SH: Beggars can´t be choosers. Du får ta det du får grabben. Om du får nåt.:arsele

OT: Men PB är bara nyreggad... varit här längre än många andra fast har en tendens att bli bannad. :gnissla

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
OT: Men PB är bara nyreggad... varit här längre än många andra fast har en tendens att bli bannad. :gnissla

Jag vet. Fastna inte i detaljer nu när vi har ett världskrig på gång tack. Han vet vad jag menar, :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har märkt att smaken förändras drastiskt genom åren. Jag vill påstå att jag aldrig har idkat älskog med en ful hona i hela mitt liv, men när jag ser mina första ligg återigen nu på senare år så inser jag att min smak inte var fullständig som ung pojkspoling.
Och ni gamlingar (you know who you are, no names needed) kan ju tänka tillbaka på era ligg från 70- och 80-talet. Hur snygga är de med dagens mått mätt? Inte alls, vem fan vill sätta på en tjej med mintgröna jeans som slutar under armhålorna, Mimmi pigg-tröja och pudelfrilla? Eventuellt ett par flaskbottenbrillor på det...

Men det var ju inte det saken gällde! Nej, det är aldrig ok att ligga med fula tjejer. De kan då få såpass bra självförtroende så att de raggar på allt snyggare killar och till slut har vi lusat ner hela den svenska genpoolen och befolkningen blir allt fulare.
Sådeledes i Miljöpartistisk anda; Ligg aldrig med fula tjejer, tänk på Sveriges framtid :hördu

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike

Rättelse, jag bad Swedie ta bort mitt konto för ett par år sedan och valde att nyregga mig i somras bara för att jag tyckte det hade barkat åt helvete avseende seriositeten här på SH. Har aldrig varit bannad men varnad vid ett tillfälle och det var efter det att jag skickade flera sex-PM till Swedies tjej....varningen gick egentligen ut på att han tog illa upp för att det inte var han som fick PM´t.

Kände att det var alldeles för mycket trams och oseriösa människor som höll på så jag ville jämna ut det med min närvaro samtidigt som jag är ute på ett mission som heter "Hata reflexvästar för ni påminner om trafikpoliser"

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Rättelse, jag bad Swedie ta bort mitt konto för ett par år sedan och valde att nyregga mig i somras bara för att jag tyckte det hade barkat åt helvete avseende seriositeten här på SH. Har aldrig varit bannad men varnad vid ett tillfälle och det var efter det att jag skickade flera sex-PM till Swedies tjej....varningen gick egentligen ut på att han tog illa upp för att det inte var han som fick PM´t.

Kände att det var alldeles för mycket trams och oseriösa människor som höll på så jag ville jämna ut det med min närvaro samtidigt som jag är ute på ett mission som heter "Hata reflexvästar för ni påminner om trafikpoliser"

Hmm, så kanske det var... svårt att hålla koll på vilka som ständigt blir bannade men ändå kommer tillbaka och de som går bort frivilligt. :gnissla

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Egentligen är det under min värdighet att ligga med fula tjejer men som den hjälpsamma samarit man är så ger man dem lite Juggegurka då och då :Bugar
Sen så brukar jag blåsa dem på pengar också, fyfan vad brudar är lättlurade när man viskar ömma ord i deras öron.

Förresten Bettskena, om du skulle ta och slipa till dina svenskakunskaper kanske du skulle få ligga mer.
Det funkar inte med Eyy broooden, vilken göt lan...spana in värsta gussen!!!!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och ni gamlingar (you know who you are, no names needed) kan ju tänka tillbaka på era ligg från 70- och 80-talet. Hur snygga är de med dagens mått mätt? Inte alls, vem fan vill sätta på en tjej med mintgröna jeans som slutar under armhålorna, Mimmi pigg-tröja och pudelfrilla?

Ahhh, those were the Days!

Då fick man fan ligga hela tiden ju.

Är det tjejerna nuförtiden som är mer kräsna eller är det Jag som har blivit gammal och ful?

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Är det inte lättare att få ligga med skadat "gods"? :eek:)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Förresten Bettskena, om du skulle ta och slipa till dina svenskakunskaper kanske du skulle få ligga mer.
Det funkar inte med Eyy broooden, vilken göt lan...spana in värsta gussen!!!!

...du är bara ute efter egen vinnings skull och drar dig inte för att lura människor till höger och vänster.

och vad gäller språkkunskaper, slår jag dig nog med mer än hästlängder. tagga ned istället och var inte fientlig i din attityd bara för att jag dissat dig ett antal gånger. så sluta mejla mig 'förlåt mig'-pm's, det är bara patetiskt och du skämmer ut dig och alla andra pizzabagare...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
En tjej Jag känner la ut på sin Facebook
10% av alla tjejer är skitsnygga.
30% av alla tjejer är snygga.
40 % av alla tjejer duger.
15% är hopplösa.
5% kan köra traktor!

Hon kan köra traktor.

Det där stämmer ju inte...
10% av alla tjejer är skitsnygga + 30% av alla tjejer är snygga = 40 % av alla tjejer som duger.
Av resterande 60% så duger 50% om klockan är 02:45, och de sista 10% duger efter 2 st helrör. Sen hoppas man att dom är borta när man vaknar.

99% av alla tjejer är hopplösa.

5% kan köra traktor! Det kan även många män men det betyder ju inte att man sätter på dom.

...kan ju tänka tillbaka på era ligg från 70- och 80-talet. Hur snygga är de med dagens mått mätt? Inte alls, vem fan vill sätta på en tjej med mintgröna jeans som slutar under armhålorna, Mimmi pigg-tröja och pudelfrilla? Eventuellt ett par flaskbottenbrillor på det...

Snacka inte om det! Somliga är inte roliga att se 15 år senare, 15 år äldre och 15 kilon senare... :zpy

Last edited:

Menno

bikepics.se
Gick med
11 Aug 2010
Hoj
GSX-R 600 -06
Bara att säga till henne innan ni kör att det kommer förmodligen vara första och sista gången jag sätter på dig. Dom kan bli jävligt efterhängsna :cdevil

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag "var" med en tjej en gång.
Tror hon var ful.

Åas Beggers aren't choosers...

Nu väntar jag barn med den... i ordningen...
Ja asså såatt, devillsäga...

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom