Är det ok att ligga med fula tjejer?

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Gör en brud dig kåt, go for it. Vem bryr sig om vad nån annan tycker?

Whats the big deal med sex liksom?. Vore det inte just för sex, så hade ju ingen av oss suttit här på SH idag och spammat den här tråden

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Gör en brud dig kåt, go for it. Vem bryr sig om vad nån annan tycker?

Whats the big deal med sex liksom?. Vore det inte just för sex, så hade ju ingen av oss suttit här på SH idag och spammat den här tråden

Vadå spammat, här försöker folk ha en seriös diskussion och så tror du att de spammar.

Skämmes ta mig fan :mad:

Jag tycker det e bra att det finns tjejer som vill ligga med fula killar.:tummenupp

Var finns de, snälla skicka mig ett PM :gnissla

On topic:

Klart som fan det är okej!!! Annars skulle man ju aldrig få ligga!! :D

Hjärtat, du är ful som stryk men jag hyser starka känslor för dig i alla fall för du kan spansk skritt samtidigt som vi kör den Bosniska Bergspålen och det är grejer det :tuttar

Last edited:

liggan

Ny medlem
Gick med
15 May 2009
Hoj
yamaha tzr 125*2 honda cbr 600f ,suzuki gs75x,yamaha rd125
Bakifrån och porrbild på ryggen så är allt möjligt:yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är inte bara OK, det är en välgärning inte bara för dom, utan för hela samhället!

Nästa gång du träffar på en ful kassörska på Ica, som trots allt är glad och trevlig, skänk då en tanke till den man som har offrat sig och givit henne stock!

Och till er som inte har legat med någon ful tjej, det är eran tur att ta erat ansvar nu!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Nästa gång du träffar på en ful kassörska på Ica, som trots allt är glad och trevlig, skänk då en tanke till den man som har offrat sig och givit henne stock!

Men men... De på ICA är ju alltid förbannade och tjura. :va

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Med fula bruttisar slipper man prestationsångest OCH gör en välgärning.

WinWIn liksom..

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Med fula bruttisar slipper man prestationsångest OCH gör en välgärning.

WinWIn liksom..

Eller så gör man bra i från sig så hon inte går till sina snygga tjej kompisar (för visst har alltid många snygga tjejer fula kompisar) o berättar att du var dålig, för då kan du ju glömma att ligga med de snygga för då har du inte ens varit duglig till en ful... :D

Har btw nästan dåligt samvete o ångest, bara för en polare för några helger sen söp sig för full, tappa bort mig som hitta nått fint :tuttar Vilket ledde till att han gick hem med en brud som var ful som stryk ( eller just de, hon körde hem för hon var nykter) Och nu i efterhand får ja dåligt samvete att ja med måste ligga med en ful skata bara för att ja ska vara snäll mot honom... :huvet F*n... vill inte :gråta

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men men... De på ICA är ju alltid förbannade och tjura. :va

Inte på min lokala Ica, där är alla trevliga och glada, med ett enda undantag, men att inte hon får något det förstår jag.

(dessutom är faktiskt dom flesta Ica-tjejerna rätt söta, det är avhandlat i en annan tråd)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Pizzabagaren: I LÖV U!!!!!!!!!!!!!!!! DU e så fakking bäst!!! :krama

:D:D:D:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fula och tjocka tjejer knullar som att det är sista gången så det är klart att det är ok.

Jag vet för jag va FET som en ko en gång i tiden och såg ut som MissPiggy i facet och jag uppskattade att man iallafall fick knulla för det gav mig självförtroendet att göra något åt det och banta. :D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Eller så gör man bra i från sig så hon inte går till sina snygga tjej kompisar (för visst har alltid många snygga tjejer fula kompisar) o berättar att du var dålig, för då kan du ju glömma att ligga med de snygga för då har du inte ens varit duglig till en ful... :D

Nu missuppfattade du mig grovt!

Men en ful brud så får man ingen prestationsångest och överkåthet vilket gör att man kan hålla på ållnajt lång.

Med en modell(kropp) så får snorresprätt spader och det är avklarat på de av Magnus Uggla berömda 4sekunderna (har jag hör av en "vän").

Vem av dessa tror du sprider de elakaste ryktena :banana

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...