Är det ok att ligga med fula tjejer?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fula och tjocka tjejer knullar som att det är sista gången så det är klart att det är ok.

Jag vet för jag va FET som en ko en gång i tiden och såg ut som MissPiggy i facet och jag uppskattade att man iallafall fick knulla för det gav mig självförtroendet att göra något åt det och banta. :D

Betyder det att du har slutat ligga nu då?

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Det är inte bara OK, det är en välgärning inte bara för dom, utan för hela samhället!

Nästa gång du träffar på en ful kassörska på Ica, som trots allt är glad och trevlig, skänk då en tanke till den man som har offrat sig och givit henne stock!

Och till er som inte har legat med någon ful tjej, det är eran tur att ta erat ansvar nu!

:tummenupp

Och ja, jag har tagit mitt ansvar...många gånger. :gnissla

Money smickrar inte, det behöver hon ej, för till helgen ska här mysas med lilla mig! :krama :tuttar

Det där uttalandet kräver att du lägger in bildbevis i den här tråden senast på Måndag. ;)

Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Bjud in PB också. Han behöver komma bort från BusAnna o Sanna.

Inte en chans! Jag ska ha henne alldeles för mig själv! :D :tuttar

:tummenupp

Och ja, jag har tagit mitt ansvar...många gånger. :gnissla

Det där uttalandet kräver att du lägger in bildbevis i den här tråden senast på Måndag. ;)

Sorry darling, men Money har lovat mig att "det som händer i Malmö stannar i Malmö..."

Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
det är bättre att va tillsammans med en ful tjej i alla fall. då kan man rapa å fisa hur mycket man vill, slippa säga gulliga saker och ändå vara säker på att ho alltid kommer va dig trogen och att maten är klar klockan 18.30 prick, om det är så som är sagt. :mattias

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Om man är kåt så raggar man pöök. Raggar man raggar man snygga brewdar. Så änkelt äre!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inte en chans! Jag ska ha henne alldeles för mig själv! :D :tuttar

Sorry darling, men Money har lovat mig att "det som händer i Malmö stannar i Malmö..."

Muahhahaha o det som inte är barnförbjudet finns på facebook! hahhaha....fan, d kommer gå riktigt hett till i helgen! :yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Nu missuppfattade du mig grovt!

Men en ful brud så får man ingen prestationsångest och överkåthet vilket gör att man kan hålla på ållnajt lång.

Med en modell(kropp) så får snorresprätt spader och det är avklarat på de av Magnus Uggla berömda 4sekunderna (har jag hör av en "vän").

Vem av dessa tror du sprider de elakaste ryktena :banana

Jaa du tänker så, men då så. Dags att leta efter fula brudar i helgen :banana

Kuk is a grej de tjej ska ha i sig :tuttar (rimma de?:gnissla)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte på min lokala Ica, där är alla trevliga och glada, med ett enda undantag, men att inte hon får något det förstår jag.

(dessutom är faktiskt dom flesta Ica-tjejerna rätt söta, det är avhandlat i en annan tråd)

Eller så kanske det beror på vem som är kund? :näsblod

Intressant nog isf så är dom alltid mkt trevliga med mig iaf, även om dom ofta har rätt svårt att göra sitt jobb dårå, man kan la inte få allt... :D

(i matbutiker i största allmänhet då, var rätt länge sen jag var till just ica)

Vilken sida ligger det barnförbjudna på då? :slicka

Sh! (please!) :näsblod

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
...det finns en del bra svar, men lite trist att det trots allt, är bara ett fåtal (fula) tjejer som vill kommentera i denna tråd.

jag börjar tro att de flesta tjejer här, om inte egentligen alla, bara låtsas att de har hoj osv och egentligen bara är här för att de, förutom att vara fula, dessutom har ett riktigt tråkigt liv.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
...det finns en del bra svar, men lite trist att det trots allt, är bara ett fåtal (fula) tjejer som vill kommentera i denna tråd.

jag börjar tro att de flesta tjejer här, om inte egentligen alla, bara låtsas att de har hoj osv och egentligen bara är här för att de, förutom att vara fula, dessutom har ett riktigt tråkigt liv.

hahhaha du menar att de FLESTA som hänger här, inte bara tjejer gäller exakt samma sak för killarna! :D :D :D

finns ju så klart undantag men det är typ bara jag och mcmiss då......:arsele:tuttar:D:rofl:hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Du har för litet underlag av tjejer här, du som har konton kan väl ställa frågan på familjeliv.se eller bukefalos.se istället och rapportera svaren här!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Och du kommer aldrig få ligga om du inte lär dig grundregeln: Säg aldrig sanningen om en tjej till en tjej. :D

Du har för litet underlag av tjejer här, du som har konton kan väl ställa frågan på familjeliv.se eller bukefalos.se istället och rapportera svaren här!

JA! Snälla, gör´t, GÖR´T!! :Bugar

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
hahhaha du menar att de FLESTA som hänger här, inte bara tjejer gäller exakt samma sak för killarna! :D :D :D

ingen aning, kollar liksom inte på killar.

men du som är aktiv med att ge input, kan inte du fråga dina fula tjejkompisar om att skriva i den här tråden?

Och du kommer aldrig få ligga om du inte lär dig grundregeln: Säg aldrig sanningen om en tjej till en tjej. :D

...vaddå; inte ens när jag tycker en tjej är snygg? :va

inte undra på att du bara får ligga med pizzabagarn...

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
ingen aning, kollar liksom inte på killar.

men du som är aktiv med att ge input, kan inte du fråga dina fula tjejkompisar om att skriva i den här tråden?

...vaddå; inte ens när jag tycker en tjej är snygg? :va

inte undra på att du bara får ligga med pizzabagarn...

har tyvärr inga fula tjejkompisar, o kan inte tala för resterande tjejer som finns på sh. har inte träffat alla. men tror som GuW att du skriver på lite fel forum om du vill ha svar från fula brudar. Men du verkar inte vilja förstå det o är grinig på dom tjejer som väl svarar i denna tråd.

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Till TS: Om en tjej är snygg så kan man ju säga det men det bästa är att låta bli. Om en tjej är ful så kan man ju säga det också men det bästa är fortfarande att låta bli. :D

Ska faktiskt ringa en tjej imorgon som är ful och dessutom vet om det för att höra vad hon säger om din fråga. Svar kommer imorgon kväll. :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år