Är det ok att ligga med fula tjejer?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Blev det nu de fula tjejernas uppgift att godkänna om det är okej eller icke att ligga?

inte godkänna, utan bara höra deras åsikter. precis som det finns tjejer som vet om att de är snygga, finns det tjejer som vet om att de är fula.

så...hur ser de på frågan? vad tycker de? är det ok att ligga med de fastän de är fula?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Att ligga med (och ibland fastna hos :gnissla) fula tjejer är mitt trademark.
"Men vafaen, hur kan du juffsa med en sån skata?!"

[youtube-id]Qh9ZZgDqzAg[/youtube-id]
:fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
inte godkänna, utan bara höra deras åsikter. precis som det finns tjejer som vet om att de är snygga, finns det tjejer som vet om att de är fula.

så...hur ser de på frågan? vad tycker de? är det ok att ligga med de fastän de är fula?

Jamen, även om hon själv då anser att hon är ful, kanske inte killen gör det?

Och oavsett tycker jag att alla ska få ligga, om de inte är för psykiskt instabila för det.... :gnissla:)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Nej, det är inte ok. Tycker du inte jag är snygg/het/sexig/världens bästa ligg så kommer du inte innanför brallorna på mig. Det finns alltid nån annan som uppskattar mig, jag ligger hellre med honom

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En tjej Jag känner la ut på sin Facebook
10% av alla tjejer är skitsnygga.
30% av alla tjejer är snygga.
40 % av alla tjejer duger.
15% är hopplösa.
5% kan köra traktor!

Hon kan köra traktor.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Nej, det är inte ok. Tycker du inte jag är snygg/het/sexig/världens bästa ligg så kommer du inte innanför brallorna på mig. Det finns alltid nån annan som uppskattar mig, jag ligger hellre med honom

så att låta tjejen förstå innan sexet att hon är ful, är inte smart taktiskt sett alltså.

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike

Jag uppskattar inte dig så du kan behålla dina äckliga FI-byxor på!
Nu vet jag att det du skrev gällde alla förutom mig då det är allmänt känt att du hatar mig så du behöver inte ens kommenter det.

Det finns en brud på Gotland som vill ligga och hon är ju så ful att hon bara visar ögonen i sin avatar. Tror hennes nick var Visby och hon startade någon form av ligga-tråd här på SH för en tid sedan.
Försökte få henne att släppa till lite men hon var kär i Jimmy Åkesson så det förklarar hennes ovilja att ligga med mig.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
En tjej Jag känner la ut på sin Facebook
10% av alla tjejer är skitsnygga.
30% av alla tjejer är snygga.
40 % av alla tjejer duger.
15% är hopplösa.
5% kan köra traktor!

Hon kan köra traktor.

De 10 och 5 procenterna är häst cheyer. Antingen är de SKITSNYGGA!!! Eller går det inte att titta på dem

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Har varit tillsammans med toksnygga fotomodeller likväl som mindre fagra damer och någon enstaka gång kanske man råkat bära beergoggles och vaknat bredvid ett troll. I vilket fall som helst vågar jag nog påstå att din generalisering är tagen ur luften :glömdet

Nu skrev han självupptagna som tror de är snyggast och de är oftast stela och tråkiga.
Kåtblicken saknas istället ser man att de endast tänker på hur de ser ut med den i munnen.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
pizzabagarn, kan du sluta stöta på mig varje gång vi ses på donken eller på sh-pubskvällarna? det är faktiskt jobbigt för jag vet inte om du menar allvar numera eller bara fortsätter skoja. en o annan har just frågat om jag är homosexuell eller inte. inte kul m.a.o.

haha, börjar du känna dig osäker på vilken läggning du har =)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

naturligtvis inte.

däremot har pizzabagarn varit efterhängsen av sig och när jag trott att han bara skojat så har han snarare varit allvarlig om sina känslor. det får ju en del kompisar att tro om vi har något ihop, vilket vi ju inte har.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike

Kolla på killen så kommer du se att han är en riktigt kronfikus :arsele
Tacka fan för att han får erbjudanden om diverse köttbaguetter i tvåan och annat myspys.

naturligtvis inte.

däremot har pizzabagarn varit efterhängsen av sig och när jag trott att han bara skojat så har han snarare varit allvarlig om sina känslor. det får ju en del kompisar att tro om vi har något ihop, vilket vi ju inte har.

Vad full av skit du är, kolla på detta citat från ett av de PM du skickat till mig

Vad jag förstår är du invandrare och jag undrar om du är:

1. hårig
2. dominant
3. bra i sängen
4. lok eller vagn

Tack på förhand
Din Bettskena

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Kolla på killen så kommer du se att han är en riktigt kronfikus :arsele
Tacka fan för att han får erbjudanden om diverse köttbaguetter i tvåan och annat myspys.

Vad full av skit du är, kolla på detta citat från ett av de PM du skickat till mig

Vad jag förstår är du invandrare och jag undrar om du är:

1. hårig
2. dominant
3. bra i sängen
4. lok eller vagn

Tack på förhand
Din Bettskena

snacka om att du snackar skit kompis!

jag undrade bara i ett pm, vad för typ av pizzor du brukar fixa och om det är nån jäkla pizzaställe som finns här i sthlm!!?

dessutom avslutar jag aldrig ett pm med 'Din Bettskena'!!

nu får du fan sluta, du har gått över gränsen och ser jag dig nästa gång på donken och du är jobbig, då jävlar.

spamma inte tråden heller-tydligen har du legat med 2 fula tjejer här på sh och det vore bra att få höra deras åsikter i frågan. tack.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha