Är det sexigt med killar som åker på bakhjulet?

sexigt?


  • Antal röstningar
    0

Dr.Bike

Guest
Sep skrev:
2332787 Så du tror att de som kan wheela bra alltid har kunnat det?

*suck*
Självfallet inte.
Vissa är naturbegåvningar, de klarar av det här, men en del skulle nog må bäst i längden av att inte wheela alls/alt. träna på inhägnat område under mycket försiktiga former/lång tid och INTE ute i trafiken.

Men du hajade nog att det var det jag avsåg? Eller läste du texten som f-n läser bibeln? En öm tå?
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Ja, det finns något djuriskt manligt över att behärska något så bra och fullständigt att man kan köra på bakhjulet....
OM det sker på en plats där man inte riskerar andras liv dvs.... :fatta!

Hmm....inte för att jag känner mig så manlig när jag kör på bakhjulet...???? :rolleyes: :confused:
 

Dr.Bike

Guest
Wheeliegirl skrev:
2332804 Ja, det finns något djuriskt manligt över att behärska något så bra och fullständigt att man kan köra på bakhjulet....
OM det sker på en plats där man inte riskerar andras liv dvs.... :fatta!

Hmm....inte för att jag känner mig så manlig när jag kör på bakhjulet...???? :rolleyes: :confused:


Visst är det så! :tummenupp

Att behärska "farliga" krafter har alltid varit en drivkraft för männinskan!
Urdjuret kommer fram. Precis som på samma sätt när man sitter och stirrar in i brasan efter en grillning med kompisarna, och rödvinet har gjort sitt... ;)
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Dr.Bike skrev:
2332780 ... Vad är nästa steg? Ofrivillig sädesavgång/orgasm?
(
Vore konsekvensen denna är jag övertygad om att det skulle födas färre barn och att vägarna överbelastades med "wheeliemissbrukare" :)

Helt perfekt, allt enligt det gamla ordspråket:
Är man nöjd med lite, har man mycket att vara nöjd över.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag håller med Wheeliegirl, det kan vara läckert om man ser att killen använder hjärnan samtidigt o gör det på rätt ställe inte i 200 blås mellan bilarna på E4. Samma gäller naturligtvis tjejer.
 

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Trampcyklar
Wheeliegirl skrev:
2332804 Ja, det finns något djuriskt manligt över att behärska något så bra och fullständigt att man kan köra på bakhjulet....

Yepp, så är det. Bra formulerat:tummenupp
En snygg hjulning* är jämförbar med de flesta andra färdigheter som förfinats till/nära perfektion. Och att göra saker (handgripligen & snabbast, starkast, skickligast) har alltid fått det motsatta könet att gå igång, det är helt enkelt vårat sätt att framhäva oss.

* s.k krafthjulning ej medräknad
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Både sexigt och läckert :drool
Höll på att missa bussen för nån månad sedan för att jag var för upptagen med att titta på en bakhjulsåkare, mer sån´t :tummenupp
 

DaLLeR

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
GSX-R 750 -00
sexigt vet ja inte. men de är bra tufft... önskar ja kunde göra de bättre själv..klarar inte mer än att dra ur 1:an på bakhjulet.. :huvet
 

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Ort
Långshyttan
Hoj
Aprilia RSV4R-10
jag är kille och är avundsjuk för jag kan inte.
Man tänker väl för mycket...Det är väl största anledningen till att man inte åker på slangen.Visst powerwheelie på ettan är väl inga probs.det är ju bara å vrida på rullen så sticker det.men sen sätter skallen stopp.
 

DaLLeR

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
GSX-R 750 -00
sexigt vet ja inte. men de är bra tufft... önskar ja kunde göra de bättre själv..klarar inte mer än att dra ur 1:an på bakhjulet.. :huvet
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
GixxerTina skrev:
2332345 Evil: Tina JA AAA JAAA :banana
Angel: Tina NEEEE dumt FArligt:angel


Kunde inte sagt det bättre själv! :hihi

Fast skulle man erkänna det öppet tror ju folk att man är världens fjortis... :näsblod :tuttar

Edit: Å andra sidan är det sexigt när killen är ute och sladdar med bil också... Jag ÄR nog en fjortis. :tungan
 
Last edited:

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Måste ta och lära mig stegra ordentligt nu... fan blir nästan kåt själv de få gånger jag lyckas med en wheelie. Finns inget härligare än att känna att man har kontroll över någonting så ursinnigt!
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
dwestlund skrev:
2333099 Vad är en mördarsnigel ?

/D


Det alternativ i pollen som passade bäst på mej. Kände inte att nåt av dom andra alternativen funkade riktigt för mig... :hihi

Kan ju inte påstå att jag får bånge av att se nån på bakhjulet. Å avis e jag ju inte heller, efter som jag kan det själv lite grann iaf... :)
 

Floppan

Go o gla!
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R6
Det är ju bara urfånigt! OK, stuntuppvisningar är coolt, men stunt-wannabes på vägarna gör så att jag vill gäspa, helt enkelt ointressant. För att inte tala om dom som är taskiga på det och utgör fara för sig själv och andra... say no more! :gnissla
Mycket innehåll på insidan av pannbenet och användande av det, DET är sexigt! :Bugar
 

Dr.Bike

Guest
Floppan skrev:
2333184 Det är ju bara urfånigt! OK, stuntuppvisningar är coolt, men stunt-wannabes på vägarna gör så att jag vill gäspa, helt enkelt ointressant. För att inte tala om dom som är taskiga på det och utgör fara för sig själv och andra... say no more! :gnissla
Mycket innehåll på insidan av pannbenet och användande av det, DET är sexigt! :Bugar

Word! :klappar


(nu har ju dessvärre inte JAG så särdeles mycket innanför pannbenet, och kör som en tok ibland jag med... men jag rannsakar mig och håller med dig Floppan helt och hållet!)
 

Woofer

För feg för Wheelies
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Svart Fireblade 92a, haft en Aprilia AF1 Sport 90a
Hade varit djävligt coolt och kunnat... men hittar inget avskiljt ställe som jag kan öva på. Vill ju inte att folk skall garva åt ens 2cm höga wheelies som varar i 3ms :)
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Valrog skrev:
2332408 VARFÖR åka på bakslangen när det faktiskt går fortare med två hjul i backen.
För vi snackar väl sporthoj eller????:va
Ofrivilliga powerwheelies..OK MEN bakhjuls åkning NJA...
(En som inte kan)

För att det är ROLIGT :tomten
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Bruzda skrev:
2332432 Det är megaläckert men minst lika läkert när en tjej som gör det:drool

Stumpan jag förstår inte varför du vart till dig så, när jag var ner o råkade köra lite på ett hjul :pannkyss , synd att du inte han leka riktigt med mig :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top