supermoppe
Men i min värld...
Inte jag heller, fy fy.TrueBlue skrev:2333859Jag skulle aldrig köra bakhjul.
Inte jag heller, fy fy.TrueBlue skrev:2333859Jag skulle aldrig köra bakhjul.
Floppan skrev:2333184Det är ju bara urfånigt! OK, stuntuppvisningar är coolt, men stunt-wannabes på vägarna gör så att jag vill gäspa, helt enkelt ointressant. För att inte tala om dom som är taskiga på det och utgör fara för sig själv och andra... say no more!
Mycket innehåll på insidan av pannbenet och användande av det, DET är sexigt!
Hunter skrev:2334104Det här är sexigare...
Dominator-Rocks skrev:2334116ICKE
Varenda skitunge kan väll buurna ! :Moppefuckogrej :töntigt
RedEye skrev:2334145Möjligt att burna stillastående.. men att glida runt i cirklar och sånt skit är fan svårare än det ser ut.
Fast å andra sidan har jag på grund av olyckliga omständigheter aldrig fått riktigt mörda slut på ett bakdäck och tränat lite.
Angående att köra på bakhjulet: Tycker det är rätt tufft att se. Helst när det är lite eller ingen trafik men jag förstår även dom som wheelar när det kanske inte är exakt rätt tidpunkt för att wheela "säkert" för jag är tyvärr (ärligt) exakt likadan själv.
Stoppiesar är fan nästan fränare.. Eller skönare att göra iallafall.
Dominator-Rocks skrev:2334157Jag syftade på Hunter´s bild luta sig framåt och ge JÄRNET ! Sen om han vinklar upp den senare gör en 360 smoke och sedan glider vidare för att gör en likadan åt andra hållet, då är det ju en helt annan sak
Hunter skrev:2334197Och jag ville bara sätta lite krydda på tråden med den bilden, du kanske tog min bild på allvar vad vet jag...
det var väl några år sen ifs..Black Pearl skrev:2332683Duu, ska bara tala om för dig att jag har minsann hånglat upp killar yngre än dig. ha!
Skaffa en motard så kommer du snabbt glömma hur kul det var i 250.Mögel skrev:2333514Ne nu ska vi inte överdriva. Nu har jag ju inte kört i 300 (för min hoj går inte så fort) men jag har iallefall kört i 250 och det är härligare!
philsson skrev:2334405Skaffa en motard så kommer du snabbt glömma hur kul det var i 250.
Dr.Bike skrev:2332780Korrekt för mig är:
- Been there, done that
- Slutade med det strax efter jag kom UR tonåren (det var mest för att impa på tjejerna som satt utanför gymnasiet eller folkets park man körde på bakan)
- Tycker det är töntigt för det mesta, utom de som stuntar som hobby. DE är coola. Ute i trafiken ser man tyvärr huvuddelen farliga wheelies på ICKE säkra/tomma platser. Händer onödigt många olyckor ändå.
- Ur ett tekniskt perspektiv förstör man lätt hojen (styrlager, skuren motor)
- Det går fortare med två hjul i backen, och fart är min grej...
- En och annan "powewheelie" eller över nåt krön blir det, men ner med framslangen så snart som möjligt.
- Fick jag ribba av wheelies i vuxen ålder (eller snigelspår om jag vore tjej) då skulle jag söka för det... Vad är nästa steg? Ofrivillig sädesavgång/orgasm?
Som sagt...när man ser nån wheelar som man vet KAN, då är det fränt!
Men när jag ser alla wannabe-vingelpellar blir jag bara ärligt orolig, och andas ut varje gång de klarar sig utan större missöde än en helt okontrollerad "tank-slapping" då de landar....
Ledsen om jag inte kan spä på eran ego-boost alla wheelare.
Detta sagt med gårdagens tråkiga olycka i minnet
SkaD skrev:2334529Jag håller delvis med dig i det du säger, men jag undrar bara hur du kan se ner så mycket på folk som wheelar pga att det är osäkert och farligt osv.
och sedan förespråka höga farter och vansinneskörningar?
Inte för att jag har någon statestik att tillgå men jag vågar sätta en femma på att fler olyckor sker pga av vansinneskörningar och höga hastigheter än försöka få upp framhjulet i luften.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|