Är det sexigt med killar som åker på bakhjulet?

sexigt?


  • Antal röstningar
    0

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
Floppan skrev:
2333184 Det är ju bara urfånigt! OK, stuntuppvisningar är coolt, men stunt-wannabes på vägarna gör så att jag vill gäspa, helt enkelt ointressant. För att inte tala om dom som är taskiga på det och utgör fara för sig själv och andra... say no more! :gnissla
Mycket innehåll på insidan av pannbenet och användande av det, DET är sexigt! :Bugar

Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
det e så SKÖNT Å DRA UPP DEN PÅ ETT HJUL :yoparty
DET FAN MYCKET ROLIGARE ÄN Å KÖRA I 300
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
zajtar skrev:
2333509 det e så SKÖNT Å DRA UPP DEN PÅ ETT HJUL :yoparty
DET FAN MYCKET ROLIGARE ÄN Å KÖRA I 300


Ne nu ska vi inte överdriva. Nu har jag ju inte kört i 300 (för min hoj går inte så fort) men jag har iallefall kört i 250 och det är härligare! :)
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jaha, av pollen att döma så är det bara till att uiila i helvet!
 

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Ort
DALARNA
Hoj
ktm 250sxf -07 ktm sx 144 -08 zx10r -04
Sep skrev:
2333492 Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.
Håller fullständigt me:yoparty :yoparty
 

Floppan

Go o gla!
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R6
Sep skrev:
2333492 Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.

Jag kan väl inte rå för att jag tycker att handlingen att köra på bakhjulet är töntig?! Jag säger dock inte att ingen får göra det, bara att jag tycker att det är helt ointressant för mig. Klart att jag inte skulle köra hoj, speciellt inte en sporthoj, om jag ansåg att man ska ha tråkigt och inte få göra nåt mer riskfyllt än att knyppla. Fast det motsäger inte att jag tycker att man bör använda skallen i möjligaste mån och jag tycker att DET är sexigt. Dom som vill köra på bakhjulet får göra det, men jag blir inte impad, sorry. Så, nu har vi rett ut det. :)
 

Dominator-Rocks

Guest
Bruzda skrev:
2332432 Det är megaläckert men minst lika läkert när en tjej som gör det:drool

Här har du nått o dräggla till :rofl

Edit: Dålig sjuk humor ? Kanske skall raderat?
 
Last edited:

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Ort
ADAK
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Jag kan helt enkelt inte.:3freak
Ingen som tycker att mattrulleåkning med skoter är sexigt?
 

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Avundsjuk, fast jag har aldrig testat så... :D
Sen har jag massa mördarANKOR inga sniglar.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
duckie skrev:
2332099 Svara ärligt nu.

"De kör på sina bakjul, i fallos likande skapelser"..säger väl allt:confused:

sporTlovEr skrev:
2333850 "De kör på sina bakjul, i fallos likande skapelser"..säger väl allt:confused:

Köra bakhjul=Kan inte, mer än små power wheelis.Köra fort=Törs inte, lite otäckt, kurvorgier=:banana
 
Last edited:

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Floppan skrev:
2333578 Jag kan väl inte rå för att jag tycker att handlingen att köra på bakhjulet är töntig?! Jag säger dock inte att ingen får göra det, bara att jag tycker att det är helt ointressant för mig. Klart att jag inte skulle köra hoj, speciellt inte en sporthoj, om jag ansåg att man ska ha tråkigt och inte få göra nåt mer riskfyllt än att knyppla. Fast det motsäger inte att jag tycker att man bör använda skallen i möjligaste mån och jag tycker att DET är sexigt. Dom som vill köra på bakhjulet får göra det, men jag blir inte impad, sorry. Så, nu har vi rett ut det. :)
kan du köra bakhjul då?
 

rollex

Guest
***

Sep skrev:
2333492 Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.
HAH... WORD :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top