blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag tycker inte att det är värt det. jag letar efter alternativ nu.. kanske bara blir ban körning eller motard.. vi får se.
blom skrev:jag tycker inte att det är värt det. jag letar efter alternativ nu.. kanske bara blir ban körning eller motard.. vi får se.
bebbe skrev:Det låter ju vettigt. Fast att sluta köra på vägen helt tycker jag hade varit tråkigt. Sedan å andra sidan så klarar jag inte av en custom hoj, jag har försökt![]()
Hur gör du på vintern då?TheDude skrev:Jag skulle inte klara mej en dag utan hoj![]()
DumDum skrev:Sluta köra på vägen vore trist, mycket av grejen med att köra hoj är ju faktiskt sådant som ligger utanför själva körandet. Gemenskapen med andra hojåkare, mysa med kataloger på vintern, hojsemester och allat annat som hör hojandet
till.
Edit: stavar som en kråka.
'bebbe skrev:Har funderat på om man skulle leka lite till med spettan och sedan sälja för att köpa en naken hoj typ CB 1300 eller kanske SV1000.( Är som sagt lite såld på "twinnar") Plus en rejs hoj av något slag för att bara åka på bana med.
Kan ju tyckas dyrt med två hojar men om man bara har försa på en så borde det fungera.
Fast så som det är nu så lär spettan vara kvar ett tag, har ju precis fått den sådan som jag vill(Förutom att bensintanken började läcka när jag var ute och körde sist
)
twinner skrev:'
Jag har sedan jag körde av vägen i maj förra året drabbats av dödstankar varje natt innan jag somnar.Jag ser mig själv krossas eller flygandes igenom luften för att sedan somna in för gott.Jag kan se min egen begravning och folk som gråter.Kan säga att det är jävligt jobbigt! Jag har ju en liten son på 6 månader också,Känns tungt att man kanske kommer att få slitas bort från allt det vackra som förgyller ens dagar i detta liv.Men varför ska man behöva dö? det är ju ofta en själv som avgör sånt.Jag tänker fortsätta köra, men alltid ta det försiktigt,jag bedömmer mig själv inte vara den typen av människor som alltid måste prestera 100%.
//Markus
bebbe skrev:Låter skit jobbigtFår försöka se till att man inte kommer till det stadiet! Sedan så är det sant det du säger att man inte behöver prestera 100% hela tiden. Är visserligen en tävlingsmänniska men att tävla på vägen börjar faktiskt kännas lite korkat! Vet inte varför, kanske är jag som börjar bli mogen
Tävlandet skall man flytta till bana.
twinner skrev:Jo! sant.Läste precis tråden om Timmy,fick plötsligt ännu mer sug efter att börja med en annan hobby,eller köpa en 250 banhoj.Vettefan hur man ska göra![]()
Under vintern går man i idé. Men nu är det berggrensäsongOlleR6 skrev:Hur gör du på vintern då?
bebbe skrev:Har funderat på om man skulle leka lite till med spettan och sedan sälja för att köpa en naken hoj typ CB 1300 eller kanske SV1000.( Är som sagt lite såld på "twinnar") Plus en rejs hoj av något slag för att bara åka på bana med.
Kan ju tyckas dyrt med två hojar men om man bara har försa på en så borde det fungera.
Fast så som det är nu så lär spettan vara kvar ett tag, har ju precis fått den sådan som jag vill(Förutom att bensintanken började läcka när jag var ute och körde sist
)
bebbe skrev:Är det verkligen värt det?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |