Therudeboy
Guest
Twinner väldigt nära att jag köper den gsx-r alltså ,sitter och funderar på villken hoj jag ska köpa,har fått många erbjudande.
200+ skrev:Therudeboy...
Du får inte köra 750 innan 21 eller 20 om du haft körkort i två år...
Spelar ingen roll att den är strypt till 25kw. Den har en slagvolym på mer än 600cc.
Vad det beträffar zx6an så är den svindyr... Tänk på att det är höst... Många R1or ligger på typ 45-60k nu... 98ans kawa är en helt ny hoj... Köp en 98 eller nyare om du ska ha en kawa....
Gör inget förhastat nu... Hitta en hoj så kan jag åka med och titta på den. Dock inte typ i Gävle eller nåt...
///peace
200+ skrev:Therudeboy...
Du får inte köra 750 innan 21 eller 20 om du haft körkort i två år...
Spelar ingen roll att den är strypt till 25kw. Den har en slagvolym på mer än 600cc.
Vad det beträffar zx6an så är den svindyr... Tänk på att det är höst... Många R1or ligger på typ 45-60k nu... 98ans kawa är en helt ny hoj... Köp en 98 eller nyare om du ska ha en kawa....
Gör inget förhastat nu... Hitta en hoj så kan jag åka med och titta på den. Dock inte typ i Gävle eller nåt...
///peace
200+ skrev:Vad det beträffar zx6an så är den svindyr...
Köp en 98 eller nyare om du ska ha en kawa....
Impulse skrev:Stämmer verkligen detta??? tror knappast det varför skulle man inte få köra en 25kw 750 för?
200+ skrev:En mellanklasshoj som skall köras av en person med "A begränsd" körkort får max ha en cylindervolym på 600cc... Thats it! Varför tror ni inte att 18åringar kör 1000 kubikare.....
//En som haft både A1 (lätt), A begränsad (mellan) och A (tung)
tks skrev:numer är det ingen kubikbegränsning, såvida den inte införts senaste månaden
Therudeboy skrev:ett ex nu, Om jag köper en R1:ta och stryper ner den och den överens stämmer med 0.16kw/kg så får jag köra den?
isåfall måste det ju undersökas vad en R1:ta väger,någon som har lust att kolla upp lite 1000cc och räkna om det går??//tack på förhand
Vastrix skrev:Gränsen går runt 150kilo för att du skall klara 0,16kW/kg gränsen och kunna köra den med 25kW det kan röra sig om 5kilo mer men rettan väger ändå några kilo till så det är lugnt. Sen hur kul det är att köra en 25kW retta är en annan sak...
200+ skrev:En mellanklasshoj som skall köras av en person med "A begränsd" körkort får max ha en cylindervolym på 600cc... Thats it! Varför tror ni inte att 18åringar kör 1000 kubikare.....
//En som haft både A1 (lätt), A begränsad (mellan) och A (tung)
Jocke skrev:Det gäller bara vid uppkörning.
Tror jag. Väntar bara på att nån ska hålla med mig...Therudeboy skrev:Nu har jag hört massa får ju bli nån stor hoj då
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|