Är detta konst eller bara äckligt?

kjellper

pousseur
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Triumph Street Triple Rx -15, Kawasaki KLX230 -20
...kollektivets intima ritualer där de använder psykomagi och menstruationen som verktyg för att frigöra sina undermedvetna blockeringar.

Shit, vilka problem man inte visste fanns... :glömdet

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag skulle ju vilja gå in där med levrat blod runt munnen och ett saligt leende..

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men om man läser kring hur de tänkte så är det ju lättbegripligt. Unga, lata konststudenter som funderar kring om de inte känner sig lite stigmatiserade ändå såhär inför examensarbetet.
De har väl ingen uttalad feministisk tanke heller. Även om man lätt kan tro det.
Ska man bli förbannad på ngt så är det väl för att de tror de är så jääävla speciella för att de mensar lite :mad:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Sånna som hon vill chockera sin omgivning och lever på den uppmärksamhet dom får.

Ignorera henne och problemet försvinner (nja, bortsett från att socialkontoret får stå för uppehället istället för universitetet)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Shit, vilka problem man inte visste fanns... :glömdet

JA... vaffan är det för fel på folk. :gnissla

Undrar just vad det är för en undermedveten blockering som gör att dom vill hålla på å äckla sig på det där viset. :va

Jaa.. mest jävla äckligt är det. Om jag får säga min mening.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Fan ingen som dött än av att lapa i sig lite mens! Smaken vänjer man sig vid och det är riktigt fin näring! Naturligt och fint tycker då jag..

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Jag undrar om jag betalar för det där? Iofs i Stockholm är det skattebetalarna där som pröjsar.

I Malmö har man haft lite all möjlig skattesponsrad kultur när jag bodde där (och tvingades betala för skiten).

I ett fall var det en gubbe som runkade på scen. Ett gäng tanter i publiken blev chockade och jag minns det som att de polisanmälde föreställningen för sexuellt ofredande. De tyckte inte de blivit förvarnade, och hade ju därför inte givit sitt samtycke. Jag undrar hur det gick med den grejen... :va

Sedan köpte man in den där kärringen som pissar på scen. Jag tror hon är tyska? Har även ni i huvudkommunen handlat in henne?

Vi har de politiker och kulturnämnder vi förtjänar.

PS.

Haha, kom att tänka på denna klassiker bland dassklotter:

Om jag kunde skita guld, skulle jag betala min skuld, aldrig mera ta på krita, bara sitta här och skita.

En viss motvillig respekt till konstärerna som ju lyckats förverkliga denna gamla dröm... mensen blir till guld... :)

Last edited:

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
I min värld så får skaparen av ett verk bestämma om det är konst eller ej, sen är det upp till betraktaren att avgöra om det är bra eller dålig konst.
Jag tror inte att sperma hade fått samma reaktioner, det har liksom inte samma äcklighetsfaktor. Tänk filmen "den där Mary" sperma i håret = roligt, mensblod i håret = äckligt(?)
Jag tycker att den här "menskonsten" är lika acceptabel som ungar med snor i nyllet, lite smånasty sådär men rätt naturligt.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
I min värld så får skaparen av ett verk bestämma om det är konst eller ej, sen är det upp till betraktaren att avgöra om det är bra eller dålig konst.
Jag tror inte att sperma hade fått samma reaktioner, det har liksom inte samma äcklighetsfaktor. Tänk filmen "den där Mary" sperma i håret = roligt, mensblod i håret = äckligt(?)
Jag tycker att den här "menskonsten" är lika acceptabel som ungar med snor i nyllet, lite smånasty sådär men rätt naturligt.

Carrie.:gnissla

SubSub

Medlem
Gick med
19 Aug 2013
Hoj
-?-
Helt fantastiskt vad folk gör för att dölja sina mentala åkommor! Haja den stackars fan som släpar hem något av härklena när det kommer till daga vad deras favoritsysselsättning är! :D

Konst.. Nja inte i min mening.

Konstigt.. Javisst! Så in i helvete!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag undrar om jag betalar för det där? Iofs i Stockholm är det skattebetalarna där som pröjsar.

I Malmö har man haft lite all möjlig skattesponsrad kultur när jag bodde där (och tvingades betala för skiten).

I ett fall var det en gubbe som runkade på scen. Ett gäng tanter i publiken blev chockade och jag minns det som att de polisanmälde föreställningen för sexuellt ofredande. De tyckte inte de blivit förvarnade, och hade ju därför inte givit sitt samtycke. Jag undrar hur det gick med den grejen... :va

Sedan köpte man in den där kärringen som pissar på scen. Jag tror hon är tyska? Har även ni i huvudkommunen handlat in henne?

Vi har de politiker och kulturnämnder vi förtjänar.

PS.

Haha, kom att tänka på denna klassiker bland dassklotter:

Om jag kunde skita guld, skulle jag betala min skuld, aldrig mera ta på krita, bara sitta här och skita.

En viss motvillig respekt till konstärerna som ju lyckats förverkliga denna gamla dröm... mensen blir till guld... :)

Ja, kommunerna kan ju fucka upp inköpet av en parkbänk.

Att då ha med konst att göra är hysteriskt kul.:D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...