kjellper
pousseur
...kollektivets intima ritualer där de använder psykomagi och menstruationen som verktyg för att frigöra sina undermedvetna blockeringar.
Shit, vilka problem man inte visste fanns...
...kollektivets intima ritualer där de använder psykomagi och menstruationen som verktyg för att frigöra sina undermedvetna blockeringar.
Undrar om det skulle vara lika utmärkt om det var en man med sperma?
Shit, vilka problem man inte visste fanns...
Undrar om det skulle vara lika utmärkt om det var en man med sperma?
Varför ens kommentera om du inte bryr dig?
För att låna ett engelsk uttryck - it´s not my cup of tea.
Äckligt!
Är det här konst eller äckligt?
Inte vampyr då alltså?
I min värld så får skaparen av ett verk bestämma om det är konst eller ej, sen är det upp till betraktaren att avgöra om det är bra eller dålig konst.
Jag tror inte att sperma hade fått samma reaktioner, det har liksom inte samma äcklighetsfaktor. Tänk filmen "den där Mary" sperma i håret = roligt, mensblod i håret = äckligt(?)
Jag tycker att den här "menskonsten" är lika acceptabel som ungar med snor i nyllet, lite smånasty sådär men rätt naturligt.
Jag undrar om jag betalar för det där? Iofs i Stockholm är det skattebetalarna där som pröjsar.
I Malmö har man haft lite all möjlig skattesponsrad kultur när jag bodde där (och tvingades betala för skiten).
I ett fall var det en gubbe som runkade på scen. Ett gäng tanter i publiken blev chockade och jag minns det som att de polisanmälde föreställningen för sexuellt ofredande. De tyckte inte de blivit förvarnade, och hade ju därför inte givit sitt samtycke. Jag undrar hur det gick med den grejen...
Sedan köpte man in den där kärringen som pissar på scen. Jag tror hon är tyska? Har även ni i huvudkommunen handlat in henne?
Vi har de politiker och kulturnämnder vi förtjänar.
PS.
Haha, kom att tänka på denna klassiker bland dassklotter:
Om jag kunde skita guld, skulle jag betala min skuld, aldrig mera ta på krita, bara sitta här och skita.
En viss motvillig respekt till konstärerna som ju lyckats förverkliga denna gamla dröm... mensen blir till guld...
Spanska tydligen. Jag brukar emellanåt länka till den här artikeln när konstig konst kommer på tal.Sedan köpte man in den där kärringen som pissar på scen. Jag tror hon är tyska? Har även ni i huvudkommunen handlat in henne?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|