Är dina föräldrar oroliga för att du kör hoj??

Uttrycker dina föräldrar oro över att du kör hoj?

• Antal röstningar
    0

Bertborge

"kan rekomendera en knippe våt persilja"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
en går hjävligt fort......
Hoj åka

nattvakten skrev:
" du johan du ska ha en glidare för du är ju ganska stor, jag menar att en sport hoj skulle se liten ut med dej på och det är ju inte fränt" :rofl :rofl :rofl :lol :lol :hihi :hihi :rofl :rofl
den där har min farsa oxå försökt med.

När jag säger att jag ska köpa hoj säger farsan att "du får köpa hoj när du fylt 40" och morsan vat nog inte vad hon ska tycka så för det mesta holler hon bara med far, men snart blir det en ny wr450motard har JAG bestämt så det blir spennande att höra vad jag får för komenar när det börgar närma sig deal..

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
farsan visste va ja köpte för cykel han var la lite skeptisk hämtade den när dom var på semester är glad att ja inte hörde va morsan tyckte om mig å min mc å farsan fick sej ett utlägg om hur kunde han låta mej köpa den morsan e fortfarande livrädd när ja åker farsan e glad att strypningen är i än så länge
men sen låna han den han kom under me att imponeringsfaktorns som han utryckte de var högre på den än på hans virago

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Har ju slutat köra vilket för mig var det självklara valet när jag själv blev förälder men mina föräldrar var alltid oroliga när jag körde.
Inte utan anledning dock: min kusin avled efter en MC-olycka samt att min farsa var vittne till när jag frontade med en bil och totalskrotade min RD 125 LC som 17-åring. Bra grund för lite föräldraoro...

/Hising

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Jag har ju bara crosskörandet och bilkörandet att komma med fast jag infliker nog lite åsikter ändå.

Det hör ju till att föräldrarna är oroliga för en även om mödrarna verkar vara värst. Kanske för att det är lite speciellt för dom att ha en son. I vilket fall som helst så får jag iaf alltid höra "tänk efter före" av min far, även om jag ska köra bil. Av min mor är det lite värre. Hon jobbar nämligen som chefssekreterare på en vårdcentral och så fort någon människa kommit in med skador vilka man kan få av i princip vad som helst påpekar hon detta för mig.

Allt från att man kan minsann få cancer av att sola solarium till utbrändhet bland ungdomar. När jag berättade att mc-kortet skulle tas i sommar fick jag mig ett "har du inte bättre saker att lägga pengarna på?".

Men när jag klarade teorin nu i måndags så vart hon jätteglad och gratulerade och hade sig. Dom vänjer ju sig så snabbt. :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0