Swedie skrev:Bullemi, eller du är tjock som en flodhäst.![]()
Det har forskats en hel del i "Labil Asteni" resultaten orkade dom dock inte ta fram.Pejo skrev:Min storvuxne segeldflyglärare hade nåt som kallas "senil bulemi". Han förklarade att symptomen är att man äter mycket men glömmer bort att gå på toa och kasta upp.
//P
PuDDy skrev:Finns det någon tabell. Fick 25,7. och jag ska få mitt ställ snart. provade det runt jul. damn. hehe. får nog banta lite eller så får man sträcka ut det.hehe
Ja det verkar logiskt, BMI bör vara linjärt med åldern, f-n va bra då har jag goda marginaler.Lokke skrev:Nä nä, e du över 30 år så e ideal BMI mellan 25 å 30....![]()
young_rider skrev:Ledsen att behöva säga det men.........testet suger fruktansvärt!
En person som har en kropp med mycket muskler och lite fett väger dock mer (muskler väger mer än fett vid samma volym) men då innebär det också att BMI värdet ökar, fastän personen inte är fet!Alltså faller testet. Dock kan testet vara bra för normal personer men vem är normal?!
God fortsättning på er allihop!
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!