Maxout
Mr
Jag säljer flickan om hojkörat och familj kräver det.
Ducceniclas skrev:2606143Jag sprang på en tjej som kör hoj så det har inte varit ett problem
stefur skrev:2605970Fan, nu hittar man på dom man inte träffat på förut, som man inte trodde fanns... ahhhhhh
stefur skrev:Är det bara höginkomsttagare här?
*Superlight* skrev:2605974Samma här..., sen å andra sidan så lägger inte jag mig i hur mycket pengar hon lägger på sina hojar
Zee skrev:2606202Min hoj är mitt tempel. Utan mitt tempel får jag ingen inre frid och är således olycklig i ett avseende. Min hoj vill att jag ska vara lycklig. Oavsett kostnad. Enkelt.
stefur skrev:2606058Är du en toffel då???
stefur skrev:2605965Låter fantastiskt
Men vilka av oss övriga 90% hokåkare ska hitta nån som passar så bra ???
Dom flesta tjejer har andra ideal
Hoppas det funkar lika bra när ni får påökning
Kawakex skrev:2605959Min sambo och jag delar intresset för motorsport, han kör cross och ska börja tävla snart, och jag kör sporthoj.....
Fotrally skrev:2606169Det enda min tjej lägger ner pengar på det är kläder, men hon spenderar ändå inte mkt pengar på det.
Kanske bli annat nu när vi åker till thailand på tisdag...misstänker att hon kommer att köpa ett x antal plagg och placera i min väska!
MC Doktorn skrev:2606833ALLA är mer eller mindre tofflar ni träffar hon lr han med och ni faller in i passionen allt annat saknar betydelse.
Plötsligt har du sålt sporthojen och en ny glänsande bil och kåk står högst på önskelistan.
Mvh/Toffeldoktorn
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |