Har inte så mycket erfarenhet av detta, Har inte haft hojj samtidigt som brud direkt länge eftersom ja köppte hojjen i våras. kan berätta en liten story
Jag hadde brud i ett år och 4 månader och de räckte tills lite efter sommalovet började, Där blev de fanemej nog. Tjejen är en danstjej och är ett år älldre en mig och hennes enda intresse är DANS.
Jag är ju motorintresserad och körde cross innan jag köppte mc'n och de va alltid ett tjat om hennes dans hela tiden, Jag intresserade mig av hennes intresse och visade de också genom att gå på alla dans uppvisningar och annat,även fast jag inte tyckte de va så kul, Man fick ta me nåra polare ibland för annars kunde e bli för segt
.
Efter ett tag i förhållandet så började hon klaga på mitt crossåkande och ville aldrig att ja skulle åka ut och köra cross på helgerna och så. Jag sa till henne, Jag kommer fortsätta köra jag kan träffa dig näör jag är klar. Alltid blev de tjafs och bråk för hon aldrig ville att jag skulle köra, bara ägna tid och vara med henne fast jag va för den mesta tiden i veckan med henne.
Nu när hojjen kom och man drog ut på gatorna och gled runt med polarna så blev de ennu mer tjöt och då räckte de. Man ska kunna acceptera varandras intressen och låta den ena göra de. Ångrar inte mitt beslut på något sätt sommarlovet blev hur gött som helst utan brud
Givetvis träffade man massa andra brudar man inget fast förhållande
Nästa brud får bli en som kan fatta detta och inte klaga på den andras intresse