Mad Mike skrev:Jag har en flickvän/sambo, dom kan bränna pengar så man måste va rik.
Mavve verkar ha hittat en guldgruva där, (springer mot Östermalm för att kränga Magnum mandel)
Nova skrev:Om ni nödvändigtvis vill veta så jobbar jag numera på IF Skadeförsäkring så nu vet ni var ni ska ringa nästa år o kolla premier!![]()
För min hoj erbjöd IF närmare tredubbla premien jämfört med bilsport sist jag kollade, så nej tackNova skrev:Om ni nödvändigtvis vill veta så jobbar jag numera på IF Skadeförsäkring så nu vet ni var ni ska ringa nästa år o kolla premier!![]()
maverick_750rr skrev:Nu ska du bombas då du är IF personifierad.
Ni skall ersätta min kåpa jag trampade på.
Den har inte suttit monterad på flera år och ajg har den som prydnad.
Ni är ena jävla as tycker jag.
inte du som person, men ni på IF.
När ska jag få mina utlovade 10.000kr för min stulna Volvo?
Ni bara slingrar er, hoppas det blir bättre nu när du jobbar där.
750RR
Ja men har man gammla reliker så är nog bilsport och mc att föredraberggren_martin skrev:För min hoj erbjöd IF närmare tredubbla premien jämfört med bilsport sist jag kollade, så nej tack![]()
berggren_martin skrev:För min hoj erbjöd IF närmare tredubbla premien jämfört med bilsport sist jag kollade, så nej tack![]()
Nova skrev:Har du drulle tillägget på hemförsäkringen då? Annars får man inte ett skit om man orsakar skada själv.
Reliker?!?!Nova skrev:Ja men har man gammla reliker så är nog bilsport och mc att föredra![]()
berggren_martin skrev:Reliker?!?!![]()
![]()
5 papp helår/halv, tog lätt hojkort -97Nova skrev:Hehe ta inte illa upp. Bara skojade![]()
Vad betalar du på Bilsport?
berggren_martin skrev:5 papp helår/halv, tog lätt hojkort -97
Ojj, satan i gatan dra mig baklängesNova skrev:ok. Jag fick ett bra pris tycker jag. halv/halv 3996. Det billigaste jag hittade. Tog tungt körkort i år
berggren_martin skrev:Ojj, satan i gatan dra mig baklängesHar du suttit och lekt med slumpgeneratorn några veckor och sen tecknat åt dig själv
![]()
ambulans skrev:tjänar hit o dit.... tänk va viktigt det är att slå sig för bröstet med de då..
Rik är väl att må bra och att vara frisk.
Nova skrev:Exakt! Utan hälsa kommer man inte långt! Att vara frisk är det viktigaste!
Inte fan tänkte jag på pengar när jag låg i ambulansen i San Francisco för snart ett år sedan![]()
Nova skrev:Hehe nej för satan! hade b körkort sen 96 o farsan hade gällande försäkringar på if som jag inte visste om. Givetvis har jag den skriven på mig själv
maverick_750rr skrev:I det landet borde du tänka på dina pengar om du låg i en ambulans.
750RR
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |