Är du rik?

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
watson skrev:
Har ju snäll pappa då, då.... :rodnar Han kallar det förskott på arvet.... :D men min hoj är ju inte i 100 000 kronorsklassen om man säger så, och bil har jag ingen.....

(Bra tråd det här.... Alla rika snubbar skriver in sej och jag kan välja och vraka vem jag ska stöta på... :D :tummenuppfast Rymdis ligger ju först på listan :hej )

/Fröken rääger

Fattig som en sork! Om man ändå hade 15 tusen!

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Jag tänker bli lite rik när jag går ut från KTH om ca. 2 år, det första jag gör då är att gå till MC-affären. :yoparty

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
rik

jag har en mazda 323 GT-R värd omkring 80000:-
En 740GL-86 värd omkring 7-8000:-
och en 745 GL-86 värd omkring 8000:-

jag är 18 år,bor hemma, har en inkomst på ca 4000:- i månaden och mamma och pappa har inte betalat ett öre....
kan tillägga att jag började från noll kronor med att jobba ihop pengar för 3-4 år sedan.
gjorde även en förlust på 30000:- på en bil som behövde motorrenoveras.(supra)

hur har jag råd.....jepp prioriteringar....inge krogen inge skoj på ett tag så har man råd emd det man vill ha :tummenupp

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
ingen alls för tillfället..
Rik ?, jajjemen ! :) , Hojjen värt cá 18000, En Vw Variant från 60-talet, och en Voltad Vaz Lada som är värd en halv förmögenhet ! =) jajjemen, Rik som ett troll.....

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Är 21 år, inte svårt för töser, frisk, ordnad helt OK ekonomi, ett drömjobb (musiker), utbildning bakom mig, många bra vänner, föräldrar som bryr sig, 2 hundar, Cab, MC, Bor i ett väl fungerande I-land, trivs med livet...

JAG ÄR STENRIK!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kay skrev:
Är 21 år, inte svårt för töser, frisk, ordnad helt OK ekonomi, ett drömjobb (musiker), utbildning bakom mig, många bra vänner, föräldrar som bryr sig, 2 hundar, Cab, MC, Bor i ett väl fungerande I-land, trivs med livet...

JAG ÄR STENRIK!

Jag är 22år(äldre), omöjligt att hitta en tös, sjuk i huvet, raserad ekonomi, arbetslös, utbildning framför mig, några bra vänner, föräldrar?, 5 döda hundar, ingen bil, 2 bågar som ligger i kartonger, bor i ett I-land där ingenting fungerar, hatar livet....

JAG ÄR BÄST! :cool:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
maverick_750rr skrev:
Jag är 22år(äldre), omöjligt att hitta en tös, sjuk i huvet, raserad ekonomi, arbetslös, utbildning framför mig, några bra vänner, föräldrar?, 5 döda hundar, ingen bil, 2 bågar som ligger i kartonger, bor i ett I-land där ingenting fungerar, hatar livet....

Och gnälligast.... :blah

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ähh... Var oförskämt välavlönad en gång i tiden när jag var i utlandet. Sen kom jag hem, blev student, köpte massa kul prylar och nu är pengarna slut. Får trösta sig med att man faktiskt lyckades köpa ett par saker som man bara kunde drömma om innan. Nu ska jag plugga klart och sen ska livet bli som en rapvideo!
:tuttar :banana :fyllisar

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
maverick_750rr skrev:

Men det behövs inte.... Du har ju sporthoj.com . :fyllisar :lol :banana

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...