Det är mycket som är olagligt i dett avlånga land, enligt mig är det väl skit samma om man kör cross på gatan när det finns betydligt allvarligare saker för polisen att ta hand om.NSR_Martin skrev:fortfarande olagligt o åka E-reggat på gata...
Det är mycket som är olagligt i dett avlånga land, enligt mig är det väl skit samma om man kör cross på gatan när det finns betydligt allvarligare saker för polisen att ta hand om.NSR_Martin skrev:fortfarande olagligt o åka E-reggat på gata...
NSR_Martin skrev:jo, men känns så bökigt, sen måste jag va medlemm i massa klubbar o skit, måste väll ha tävlingslicens o sånt med? känns bättre o köpa LV reggad o bara sätta sig på o köra, men jag kanske tänker fel, kanske är mer fördelaktigt med E-regg?
Busgrabb skrev:Nja, det fördelaktiga med E-reg är ju att du får köra ostrypt och slipper blinkers tuta och sån skit...
Men klart det är goare med Lv reggad hoj
Tjet skrev:Det väl bara en fördel att ha blinkers?
NatoN skrev:Ne blir luftmotstånd och extra vikt
Itacha75 skrev:Iaf med mina blinkers.
NSR_Martin skrev:Blir nog LV reggad... Frågan är bara var man ska hitta nån i rimlig prisklass... tips nån?
Den har jag missatTjet skrev:
NSR_Martin skrev:Den har jag missat
tack för tipset
Vilken är bäst om man ska köra offroad? Ungefrä lika eller?
Jävlar va fet!! Sån får det ju nästa bli, ska kolla på den, ringa o lite såntmarcus_136 skrev:Typ lika skulle jag tro.
Tycker ändå att dämpare är helt för klena för att köra offroad med dom där maskinerna , du kan ju annars köpa en husqvarna wr , dom går tydligen att landsvägsregga.
http://www2.blocket.se/view/2838786.htm?l=0&c=1&city=0
NSR_Martin skrev:Jävlar va fet!! Sån får det ju nästa bli, ska kolla på den, ringa o lite sånt
Tack för tipset!!
Det är ju bara bra, prutläge...marcus_136 skrev:Lugnt , fast den har varit inne ett tag , men du kan ju annars köpa en likadan och försöka regga .
NSR_Martin skrev:Hmm, efter att ha kollat runt lite uptäckte jag att Husky WRE, är landsvägsreggad, medans WR inte är det...
Finns det några fler äkta endurohojar som är LV reggade? Inte DT, CRM eller nån sån skit, dom är ju bara byggda att köras på vägen med...
Kan nog bli ganska svårt att hitta en renodlad enduro som är landsvägsreggad.NSR_Martin skrev:jo, får inte va mycket mer än dryga 10 000...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |