NSR_Martin
Vill man så kan man.
Therudeboy skrev:Den enda polisen vi har respekt för här nere är jkpg-polisen. Så jag hade nog hellre köpt en Lv-reggad hoj.
Hopp, men det finns ju inga...?
Therudeboy skrev:Den enda polisen vi har respekt för här nere är jkpg-polisen. Så jag hade nog hellre köpt en Lv-reggad hoj.
NSR_Martin skrev:
Hopp, men det finns ju inga...?
GixxerJensa skrev:Jag skulle nog ha köpt en lastbilsreggad cross med motardhjul..
Lastgallret kan man ju ta bort när man har besiktigat..Therudeboy skrev:Kan bli aningen jobbigt med lastgallret i ryggen.
GixxerJensa skrev:Lastgallret kan man ju ta bort när man har besiktigat..
Solid snake skrev:Conrad: Nu måste jag bara fråga dig en sak, jag har ju nyss köpt en cross, får jag köra den på bana med mitt A1 kort utan licens???
Isåfall hade det varit gött, slippa o betala o grejer för en licens.
Therudeboy skrev:Du får träna på bana utan licens och medlemskap. Dock blir det lite dyrare om man inte är medlem i klubben där man tränar.
Solid snake skrev:Nu ska vi se om jag har fattat detta rätt, jag får träna utan licens o utan medlemskap?
En snubbe som kör cross här i trakterna sa att det bara var o dra ut på saxtorp o köra.
Therudeboy skrev:Din fråga var ju trots allt om du fick köra på bana med a1-kort som inte har ett dugg med crosskörning att göra.
Sen svarade du ju nyss på din egna fråga också Sen om det är gratis på era banor och inga träningstider måste ju vara underbart. Tror jag ska flytta till danmark och joina er.
Jag hade oxå gärna haft en LV-reggad enduro, men hittar du nån för runt 10 000? inte jag....Conrad skrev:Har inte orkat läsa hela tråden, men i början blev det lite fel och jag vet inte om någon redan har styrt upp det...
Att man får köra en enduro till och från bana stämmer. Men inte om du bara har A1-kort.
Att man får köra en 40hästars 125:a på A1-kort stämmer också MEN bara under träning/tävling och INTE TILL & FRÅN BANAN!
Man måste dessutom ha en endurolicens som kostar 1050:-/ år.
Jag hade satsat på en lv-offroad om jag inte hade tänkt att köra riktig cross eller enduro med den.
NSR_Martin skrev:Jag hade oxå gärna haft en LV-reggad enduro, men hittar du nån för runt 10 000? inte jag....
NSR_Martin skrev:Jag hade oxå gärna haft en LV-reggad enduro, men hittar du nån för runt 10 000? inte jag....
Hittar inga, den enda jag sett va en Husky WRe.... LV-reggad, men det va nog den enda...Therudeboy skrev:
NSR_Martin skrev:Hittar inga, den enda jag sett va en Husky WRe.... LV-reggad, men det va nog den enda...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |