Åka-tråden!

666INFLAMES

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
ZX9R 00:a
Nähepp, fan då måste det ju finnas en sporthoj till... om den inte var på genomresa förstås :D

Den vägen är för jäkla fin, ända upp till Hjortkvarn. Själv pendlar jag till Link oftast via Skänninge, Normlösa, Västerlösa, Malmslätt, också rätt go sträcka men nu har de ju spridit ut oljegrus halva sträckan så nu får man välja andra rutter.

/R

Tjenna...
Åkte den sträckan ikväll för jävla najs men halt på vissa ställen.
Kan starkt rekommendera sträckan mellan Statoil mantorp och malmslätt o då menar jag att ni svänger in vid macken fortsätter förbi bort på 70 vägen sen är det bara att köra :yoparty så kommer ni så småningom fram till malmslätt.

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
tyvärr har ja inte originalpipan i närheten så blir inge banåka idag....men gatåka kan de bli :)

nån som e på???

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
*me funderar på var alla i den västra länsdelen är*

Det har slagit mig att...Jag kör nog de flesta "GP-sträckor" som finns i området Lkpg,Åtvid,Kisa,Ödeshög och upp mot norra länsgränsen, men sällan ser jag några sporthojar...Det jag oftast ser är lite customhojar. Finns det inga sporthojar i den här delen av länet?

ja dom vägarna brukar vi susa på med! men som sagt det är sällan att man möter någon hoj fast det är sjukt bra vägar:tummenupp:tummenupp vart är alla:confused:haha

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
får lägga till en brasklapp för att de eeeeev kan bli kiting....men de går ju kanske o kombinera...du vart ju sugen på testa me?

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
har aldrig varit på kitestället tidigare..så ska bara kolla så att de är nybörjarvänligt!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning