Åka-tråden!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
vad bra då behöver vi inte undra vem det är som har vart i farten när vi hör nyheterna haha.

ang långtradaren upp i.... så märker vi ju om du kommer åkandes stående nästa vecka haha:hihi:hihi:hihi

Gti Special

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Ninja ZX9R -00
Sitter vid kusen tar det lugnt med en öl i handen, njuter av utsikten o bränner så lite kalorier som möjligt. Så jag kommer vara den sista ni hör om på nyheterna :arsele

Sill o potäter snart i grilla i kväll FINT!!!

Relocx

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Hoj
KTM 640 Adventure
Här var man visst ute lite för sent.. Hade planerat att åka hoj, men hade inte uppmärksammat mc orvars kl 12, söndag.

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
Nån från Linköping som vill åka i veckan?

Om du vill åka på onsdag så kolla den andra tråden om Vadstena.

dax o dra till öland...så hör ni nåt om våldtäkter, knivslaggsmål, fjortisfylla..så är de nog mig ni hört talas om!

ni lär ju dessutom få se nästa vecka när ja kommer me kniven i ryggen, luktar sprit o går som om man fått en långtradare körd långt upp i ....=)

hare fint =)

Du lever va?!:confused:

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
haha visst gör jag det!

fundera lite på om man skulle tatt en liten sväng ikväll...är ju rätt najs väder.. fler som kanske vill åka lite ?)

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
Halloj

Ja det var skönt att du lever majoon. Själv är det lite si och så med den saken hehe! har ådragit mig en liten midsommar skada i ryggen så jag måste nog vänta tills imorgon eller på tors med att åka men då är jag på om det inte blir allt för lång tur:tungan:tummenupp

Gti Special

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Ninja ZX9R -00
Fint att höra att ni lever allesammans. Är det någon som är sugen på en kvällstrip på fredag? Kommer inte hem förrän dess :gråta

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
hmm e tyvärr inte kvar i helgen....imorrn ska ja lira brännboll så torsdag e nästa gång jag kan köra! fler som kanske kan då??

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
*me funderar på var alla i den västra länsdelen är*

Det har slagit mig att...Jag kör nog de flesta "GP-sträckor" som finns i området Lkpg,Åtvid,Kisa,Ödeshög och upp mot norra länsgränsen, men sällan ser jag några sporthojar...Det jag oftast ser är lite customhojar. Finns det inga sporthojar i den här delen av länet?

Duddan

Slide in - Burn out
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
KTM 950 Super Enduro R 2006 och Yamaga YZ450F 2010

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988

Det har slagit mig att...Jag kör nog de flesta "GP-sträckor" som finns i området Lkpg,Åtvid,Kisa,Ödeshög och upp mot norra länsgränsen, men sällan ser jag några sporthojar...Det jag oftast ser är lite customhojar. Finns det inga sporthojar i den här delen av länet?

Mig hittar man oftast på banan mellan grebo -> sturefors -> bjärka-säby -> åtvid. wr0000m!
Om bara mitt jävfla drivpaket kunde dyka upp snart.
Jag vill också brassa sviestad imorrn :mad:

Ryno

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös...

Är nog sant, håller till mellan Väärsta och Vadstena och har också snurrat runt de flesta vägarna i västra länsdelen men inte mött många sporthojar.

Föresten, for på jobb till Örebro i morse och mötte något rött norr om Borensberg mot Tjällmo, var det du det? Blå/vit gixxer har jag då...

/R

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Är nog sant, håller till mellan Väärsta och Vadstena och har också snurrat runt de flesta vägarna i västra länsdelen men inte mött många sporthojar.

Föresten, for på jobb till Örebro i morse och mötte något rött norr om Borensberg mot Tjällmo, var det du det? Blå/vit gixxer har jag då...

/R

Nepp. Inte i morse. Annars är det sträckan där kvällsrundan körs medan potatisen kokar.....:tummenupp

Ryno

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös...
Nepp. Inte i morse. Annars är det sträckan där kvällsrundan körs medan potatisen kokar.....:tummenupp

Nähepp, fan då måste det ju finnas en sporthoj till... om den inte var på genomresa förstås :D

Den vägen är för jäkla fin, ända upp till Hjortkvarn. Själv pendlar jag till Link oftast via Skänninge, Normlösa, Västerlösa, Malmslätt, också rätt go sträcka men nu har de ju spridit ut oljegrus halva sträckan så nu får man välja andra rutter.

/R

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...