Åka-tråden!

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
vill tacka samtliga som var med ute och åkte i igår (lördag) för en kul åktur, det var en fröjd, hoppas det finns några filmklippm från åkturen =)

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jepps! grill o bad ikväll om ni vill...sen tänkte ja nog köra lite imorrn kväll o ev onsdag kväll!

sen måste jag tyvärr ta hem hojen onsdag kväll om ja ska kunna få hem den inför semestern :(

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
hehe ja du...bra fråga...ja ska hem o mecka på lite grejer på hojen nu för ska besiktiga imorrn...men nån gång vid 6 tänkte vi nåra stycken dra ut nånstans o bada o grilla lite korv me bröd =)

om du vill haka på så kan jag ringa när de närmar sig o dra! troru igge e på me eller?

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
Me and Zantos_SWE are going for a ride tomorrow after 17.00.
If any of you would like to show one englishman and one göteborgare some roads around Linköping we would sure like it!

I'm writing in english so that Zantos wont have to use the google translation.
Anyhow, we live in Colonia (typ McDonalds, Ryd).

Would you like to be our guide? :lol:

Edit: Är det nån som vill med ut på Lördag också?
Jag skulle gärna vilja åka ihop med er i Norrköping. Zantos ville nog också det.

(Sorry Zantos - just told them that we are free on saturday, aswell.)

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
nice!

me and igge-kock are going to norrköping at 15 to try to get my bike through the motor vehicle testing...after that we will try to find some nice roads to go through...the snickers bitch and maby a friend from work will join us during the evening (think they will get from work after 17..)...

maby you could join them and then we can meet up somewhere in the area around linköping/norrköping (we were talking about åtvidaberg yesterday but it isnt confirmed yet..)!

others are of course welcome to join!

Last edited:

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
hello!
I quit my job today at 5pm so after that we can take a ride! and if majoon and igge-kock are still out driving, then we can easily catch up with them!
Tomorrow I think that I can go from work a bit earlier too so I can go with you F1ex and Zantos_SWE.

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
haha missed that it was tomorrow :)

therese du kan ju checka me andreas om ni vill möta upp oss...bara ring så berättar vi vart vi drar!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
jag har pratat med igge-kock och jag sa att jag skulle ringa när jag är på väg att hämta hojen efter 5!

Andreas ska du åka med? ska vi mötas någonstans? vill någon mer med?

andman

Va????????
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
Street Triple 675
jag är absolut sugen på att hänga på.
försöker få tag på majoon och möta upp med dom lite tidigare men annars hänger jag på er vid 5, var träffas ni?

Ancalagon

Snart i ett räcke nära dig.
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
N/A
I am planning for a spin with a friend tomorrow. Depending on when he can get from work we might be able to join you :)

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
jag är absolut sugen på att hänga på.
försöker få tag på majoon och möta upp med dom lite tidigare men annars hänger jag på er vid 5, var träffas ni?

ok dom är säker på besiktningen nu! jag är inte klar förrän närmare 6 för jag måste hem och hämta hojen först! men åker du då så kan jag mötas var som helst! jag skickar mitt nummer så kan du slå en pling/sms om hur du gör!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
vet inte riktigt vart dom skulle dra jag skulle ringa och möta upp dom någonstans på vägen! vill du att jag ringer dig och säger var isåfall? vilken tid kan du åka? det blir nog någon stans i mellan nkpg och lkpg skulle ja tro

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning