Åka-tråden!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
Är det nån här som skall köra på sviestad den 6/8 eller 13/8? Den 13e är det både bandag och trafikövning om jag inte kollat fel.

Jag kör 6/8:tummenupp:tummenupp

jag kan åka en runda runt 15 tiden om det är någon som kan då??

Don.T

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
GPZ 1100 unitrak-84,GSX 750f-99 och Tl1000r-00
Åka

Tja.
Just hemkommen från ensamfärden.Jag var vid max vid 11.20 men där var det tomt,så det blev en runda bland mjölbys och lkpg"s mcaffärer och titta på stövlar och skinnställ istället!

Med förhoppning om åkning imorgon!!
M V H Tomas:yoparty
0733375834

Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Vi Linköpingsbor har inga fasta rutiner som norrköpingsfolket. Vi åker lite när vi känner för det istället. :) Håll koll här på tråden när det gäller rundor med utgång från Statoil. De flesta som skall ut och åka brukar posta inlägg om de vill med på en repa.

Jag hade gärna tagit en runda idag men roar mig med att ha feber för 4e dagen i rad istället! :huvet :huvet :huvet

//Johan

Tja.
Just hemkommen från ensamfärden.Jag var vid max vid 11.20 men där var det tomt,så det blev en runda bland mjölbys och lkpg"s mcaffärer och titta på stövlar och skinnställ istället!

Med förhoppning om åkning imorgon!!
M V H Tomas:yoparty
0733375834

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Jag står vid max i lkpg 11:20 för avfärd mot mc-orvar.

Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger

Jag har semester denna vecka och nästa. Det vore trevligt med en lite längre utflykt så fort man blivit frisk från den här jeffla förkylning/feber/öroninflammationen.... :huvet

Åker man inte i fängelse diReckT om man kör hoj i norge? :va

// Johan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar