Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger
Hur ser vädret i Linköping ut idag? Funderar på att åka över en sväng. Någon som vet om Motorbolaget har öppet eller om de har semesterstängt?
I am always up for a ride![]()
Tjena vädret ser sådär ut idagdet ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.
Motorbolaget har öppet till 18 på vardagar så det är öppet!
Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda![]()
Tjena vädret ser sådär ut idagdet ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.
Motorbolaget har öppet till 18 på vardagar så det är öppet!
Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda![]()
Jag kan runt 5-6 i morgon![]()
hoppas du menar kväll nu![]()
Om svininfluensan mirakulöst försvunnit dyker jag upp! Just nu har den satt sig i öronen.
Annars får jag gå till vårdcentralen och hälsa påså kanske jag får lite
![]()
Are U free fridays?
I´m off every friday for a few weeks (or as long as I want to) and I´ve been trying to find someone to play with, but it seems like everyone is working and such billabongshit!
Free every day after 5![]()
2 late.. By then I´m standing in the kitchen working for my right to spend time and dolares on trackdays!
![]()
![]()
Are U free fridays?
I´m off every friday for a few weeks (or as long as I want to) and I´ve been trying to find someone to play with, but it seems like everyone is working and such billabongshit!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |