Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger
Hur ser vädret i Linköping ut idag? Funderar på att åka över en sväng. Någon som vet om Motorbolaget har öppet eller om de har semesterstängt?
I am always up for a ride
Tjena vädret ser sådär ut idag det ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.
Motorbolaget har öppet till 18 på vardagar så det är öppet!
Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda
Tjena vädret ser sådär ut idag det ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.
Motorbolaget har öppet till 18 på vardagar så det är öppet!
Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda
Jag kan runt 5-6 i morgon
Jag kan runt 5-6 i morgon
hoppas du menar kväll nu
Om svininfluensan mirakulöst försvunnit dyker jag upp! Just nu har den satt sig i öronen.
Annars får jag gå till vårdcentralen och hälsa på så kanske jag får lite
Are U free fridays?
I´m off every friday for a few weeks (or as long as I want to) and I´ve been trying to find someone to play with, but it seems like everyone is working and such billabongshit!
Free every day after 5
2 late.. By then I´m standing in the kitchen working for my right to spend time and dolares on trackdays!
Are U free fridays?
I´m off every friday for a few weeks (or as long as I want to) and I´ve been trying to find someone to play with, but it seems like everyone is working and such billabongshit!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|