Åka-tråden!

Ancalagon

Snart i ett räcke nära dig.
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
N/A
Har bågen inlämnad för tillfället, men kan förhoppningsvis hämta den i början av veckan. Sen hänger jag gärna med på lite åka.

igge-kock

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2007
Hoj
honda CB1000R 09
Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger

Nej det var lite glest med hojar på mc-orvars i dag men vi 3 som dök upp fick några trevliga mil över Sörping,Valdermarsvik och sen Åtvidaberg :banana

Relocx

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Hoj
KTM 640 Adventure
Hur ser vädret i Linköping ut idag? Funderar på att åka över en sväng. Någon som vet om Motorbolaget har öppet eller om de har semesterstängt?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det nån mer än mig som är ledig fredagar så är jag sugen på att få åka lite dagtid då..

Citera eller PM så styr vi nåt :)!

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
Hur ser vädret i Linköping ut idag? Funderar på att åka över en sväng. Någon som vet om Motorbolaget har öppet eller om de har semesterstängt?

Tjena vädret ser sådär ut idag :( det ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.
Motorbolaget har öppet till 18 på vardagar så det är öppet!

Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda:tummenupp

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade
Tjena vädret ser sådär ut idag :( det ser ut som att det kommer komma regn i eftermiddag.

Jag hoppar nog en åktur idag men imorgon eftermiddag så ska det vara kanonväder så då kan jag köra en runda:tummenupp

Norrut mot Sörmland är prognosen uppehåll och 20grader så det blir en tur däråt med samling på MCOrvars kl.12:00

//Håkan

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100

ngn speciell tid som du tänkt dig ?

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
Honda CBR 600RR
hoppas du menar kväll nu :va

hehe nej jag ska nog inte ut och brassa idag utan imorgon som jag skrev:D (tis) kan jag gärna ta en tur!!:tummenupp

Om svininfluensan mirakulöst försvunnit dyker jag upp! Just nu har den satt sig i öronen. :gnissla

Annars får jag gå till vårdcentralen och hälsa på :nurse så kanske jag får lite :ätapiller

:)

det är väll bra om det har satt sig på öronen då behöver du inga hörselproppar när du åker :D:tummenupp
häng på nu!!:)

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Are U free fridays?

I´m off every friday for a few weeks (or as long as I want to) and I´ve been trying to find someone to play with, but it seems like everyone is working and such billabongshit!

Slutar lunchtid ojämna veckor, så vi kan nog tura ibland :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept