Åka-tråden!

Core

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -96
Ingen som skulle kunna tänka sig ta en kväll med lite "bus-åking" på nån bra raka eller i nått industriområde. För att öva lite bakhjulsåkning, stoppies eller vad det nu är för dumheter ja har hört ni sysslar med på allmän väg!!!11 :eek::dummer Vet att några kanske skulle vara intresserade av att nöta lite sånt (?)

// Li_G

Förslag på dag, tid, plats?

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Förslag på dag, tid, plats?

Ska vi köra på tisdag??

Samling på brask som vanligt
klockan 17.45? (gärna förslag så det passar alla!)

Sen kan vi snacka mer om där var vi kan åka och hålla till, inte alltid det smartaste att skriva sånt här :)

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
Ska vi köra på tisdag??

Samling på brask som vanligt
klockan 17.45? (gärna förslag så det passar alla!)

Sen kan vi snacka mer om där var vi kan åka och hålla till, inte alltid det smartaste att skriva sånt här :)

Jag e lätt på, tisdag blir perfekt.

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
haha låter bra grabbar.. jag kanske kan oxå..och frågan är vart vi har en sån bred och fin raka.. nån som har en schysst video kamera då, så man kan göra en scooter power filmklipp:yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Tisdag kväll blir kanon för mig med, och det skulle vara skitkul att få testa lite roliga saker :)

Kul att det passar fler :) Är som sagt ibland rätt roligt att kunna skära av körningen med líte lek så att åkningen kan bli lite varierad och kul, framföra allt ett bra sätt för att lära känna hojen samt för att lära sig lite nytt :)

Skriver igen så fler ser...

Bus&lek :tuttar
Samlingsplats: Brasken
När: Tisdag 12/7 kl 17:45

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Hoj
nada
haha låter bra grabbar.. jag kanske kan oxå..och frågan är vart vi har en sån bred och fin raka.. nån som har en schysst video kamera då, så man kan göra en scooter power filmklipp:yoparty

Jag har 2 ställen där jag brukar vara o köra, finns säkert fler.

Core

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -96
Kul att det passar fler :) Är som sagt ibland rätt roligt att kunna skära av körningen med líte lek så att åkningen kan bli lite varierad och kul, framföra allt ett bra sätt för att lära känna hojen samt för att lära sig lite nytt :)

Skriver igen så fler ser...

Bus&lek :tuttar
Samlingsplats: Brasken
När: Tisdag 12/7 kl 17:45

Kommer du agera lärare? Med tanke på dina skills :)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Kommer du agera lärare? Med tanke på dina skills :)

Nej nej, mig ska ni inte lyssna på! :D Ja snackar bara så mkt skit.
Men vill någon så kan ja väll berätta hur "dom på youtube" gjorde så får se om de funkar :tungan

// Linus ;)

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
Soft initiativ Linus! Ska försöka komma dit imorgon. Får se om jag kan komma iväg. Hedi du har ju en grym kamera! Vi tejpar fast den på din hoj eller på linus hoj eller någor. Lite silvertejp och din mobil löser det :3freak
SCOOTER POWER!!!!!!!

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Yamaha R1
sorry grabbs asså men jag kan tyvärr inte närvara imorn, ska styra ihop en svensexa till en kompis..:näsblod peace out. Jelvan har du fått ordning på din hoj nu så du kan lämna in den igen efter morron dagens körning:D paaarteey SCOOTER POWER

Core

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Hoj
Honda CBR 900RR -96
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll heller :( Jag la ner hojen imorse, slog av en fotpinne och skrapade lite kåpor :/ Känns som jag behöver vara hemma och vila kroppen lite också :) Men hoppas att ni blir ett gäng, och tar det försiktigt :)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
sorry grabbs asså men jag kan tyvärr inte närvara imorn.....Jelvan har du fått ordning på din hoj nu så du kan lämna in den igen efter morron dagens körning:D

Va fan, chickar du ur nu oxå. Visste du inte palla trycket :D Denna gång lämnar han inte in den till en verkstad, vi slänger av den i entren till försäkringsbolaget D1reKct för inlösning :hihi:såjaponken

Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll heller :( Jag la ner hojen imorse, slog av en fotpinne och skrapade lite kåpor :/ Känns som jag behöver vara hemma och vila kroppen lite också :) Men hoppas att ni blir ett gäng, och tar det försiktigt :)
Riktigt tråkigt att höra att skönheten har synat marken, men det viktigaste är att du klarade dig bra iaf! Hoppas vi får se dig på vägen snart igen :)

Jag kommer vara vid brask 17:45 (eller nån minut försenad) iaf för dagens åkning, sen hur många som dyker upp spelar ingen roll. Ja ska khÖrA JevlaR i vilket fall !!11...:yoparty

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Hum. Ska tvätta då. Men vart tror ni ni ska åka utan reta gallfeber på folk då?
Sugen om jag hinner ett tag!

Edit. Såfall ett pm smartast :)

Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Hum. Ska tvätta då. Men vart tror ni ni ska åka utan reta gallfeber på folk då?
Sugen om jag hinner ett tag!

Finns flera industriområden som exempel.. Allt som är lite "avskilt" från trafik bör uppskattas av övrigt folk då man annars leker runt på vägen.

Sen ä jHu iofs wi bikeridärsS lite outLav så Va Bryr vii osS !1..:yoparty :rolleyes:

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
Va fan, chickar du ur nu oxå. Visste du inte palla trycket :D Denna gång lämnar han inte in den till en verkstad, vi slänger av den i entren till försäkringsbolaget D1reKct för inlösning :hihi:såjaponken

Riktigt tråkigt att höra att skönheten har synat marken, men det viktigaste är att du klarade dig bra iaf! Hoppas vi får se dig på vägen snart igen :)

Jag kommer vara vid brask 17:45 (eller nån minut försenad) iaf för dagens åkning, sen hur många som dyker upp spelar ingen roll. Ja ska khÖrA JevlaR i vilket fall !!11...:yoparty

inlösen!? Vad ska jag då köra med? nää vi åker till någon återförsäljare och drar en ny på kortet. LÄNGE LEVE BANKEN :tuttar

Tråkigt att höra. Hur klarade du dig och vad hände?

sorry grabbs asså men jag kan tyvärr inte närvara imorn, ska styra ihop en svensexa till en kompis..:näsblod peace out. Jelvan har du fått ordning på din hoj nu så du kan lämna in den igen efter morron dagens körning:D paaarteey SCOOTER POWER

Den ska hämtas idag men tror inte jag hinner till dagens bus. Får hänga på nästa veva.:tummenupp

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Hoj
Honda

Det va tråkig och höra .. Hoppas det har gått bra med dig ... Vi ses snart .

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha