Åka-tråden!

Kawa1000

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z1000 -07
Tja.
Jag har precis skaffat mig en Z1000 och kompisen jag skulle åka med är en riktig toffel.

Så nu står man med en riktigt trevlig hoj och ingen å köra med. Det hade vart kul att hitta lite jämlika i Linköping.
Jag kör varken brutalt eller på ett hjul i taget men det är gött å bara köra hoj.

Hade vart skitkul om det var någon/några som man kunde haka på då och då?
 

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Ort
Linköping
Hoj
KTM 660 SMC -04
Är inte så duktig på att hitta i Lkpg, men när jag gjorde en vägbeskrivning är det ju på andra sidan jordklotet för mig :D Är alla från Lkpg här?

Haha nej då, jag bor i Linköping men åker i princip bara i Norrköping, speciellt när det är träff med motardgänget. Håller man bra tempo och åker via Bergs-Vånga-Blacka så går det snabbt och första delen bort till Vånga är rolig också. :p
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Tja.
Jag har precis skaffat mig en Z1000 och kompisen jag skulle åka med är en riktig toffel.

Så nu står man med en riktigt trevlig hoj och ingen å köra med. Det hade vart kul att hitta lite jämlika i Linköping.
Jag kör varken brutalt eller på ett hjul i taget men det är gött å bara köra hoj.

Hade vart skitkul om det var någon/några som man kunde haka på då och då?

Tjenare o välkommen till ett härligt gäng här på sporthoj. Det är tidigt på säsongen fast vi har redan varit ute o dragit några gånger, tror och är min förhoppning att det kommer bli mycket köra i år, folk som håller på att fixa sina bågar och är sugna. Tycker också du kan ta med polaren som är "toffel" på våra åkning eftersom det finns allt från proffsåkare till en som jag själv anser mig som en glad "toffel". Är ju alltid roligare att gasa med fler än att sitta själv o gasa.....Glad påsk er:fyllisar
 

Kawa1000

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z1000 -07
Tack!
Jag håller helt med dig och jag ser fram emot säsongen.
Jag ska bara förtydliga att med "toffel" menar jag att han inte för köra för sin tjej.
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Tack!
Jag håller helt med dig och jag ser fram emot säsongen.
Jag ska bara förtydliga att med "toffel" menar jag att han inte för köra för sin tjej.

Sånt funkar ju bara inte. Något måste ge efter då efter ett tag. Antingen försvinner hojen eller tjejen om det fortsätter så.
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Tänkte dra en repa idag nån som är sugen.kl 13:00 statoil ryd paaarteeeey
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top