Hejsan
Vad sågs om en tur i göteborgstrakten imorgon söndag .............
Vi träffas vid Götaplatsen 16:00 och hoppas på att vädrets makter är med oss.
Åkväg kan vi komma överrens om på plats så alla har sin chans att påverka men en glass på vägen vore ju inte helt fel. Kanske sitter någon på en riktig guldgruva av krokiga vägar.
Alla är naturligtvis välkomna .
Tempot kommer att vara LAGOM, så alla som känner att allmän väg är deras personliga RR-bana kan ju ta sig en funderare. Alltid farligt om tempot blir förhögt när det är en åkmässigt väldigt blandad skara som ger sig ut. Blir lätt så att de mindre vana förarna luras in i ett tempo de inte klarar av och så händer det som inte får hända.
Ha det gött och jag förväntar mig att se dunderkissen och hållundan mfl. där
Vad sågs om en tur i göteborgstrakten imorgon söndag .............
Vi träffas vid Götaplatsen 16:00 och hoppas på att vädrets makter är med oss.
Åkväg kan vi komma överrens om på plats så alla har sin chans att påverka men en glass på vägen vore ju inte helt fel. Kanske sitter någon på en riktig guldgruva av krokiga vägar.
Alla är naturligtvis välkomna .
Tempot kommer att vara LAGOM, så alla som känner att allmän väg är deras personliga RR-bana kan ju ta sig en funderare. Alltid farligt om tempot blir förhögt när det är en åkmässigt väldigt blandad skara som ger sig ut. Blir lätt så att de mindre vana förarna luras in i ett tempo de inte klarar av och så händer det som inte får hända.
Ha det gött och jag förväntar mig att se dunderkissen och hållundan mfl. där