vadå är jag senFirefly skrev:Lista? Är du full eller?
vadå är jag senFirefly skrev:Lista? Är du full eller?
nja jag läste de nånstans på uddevalla forumetAndrej_24 skrev:vadå är jag sen
är de många medlämmar?Firefly skrev:Välkommen till gänget då
Men vart fick du lista ifrån? Det finns väl ingen lista i denna tråden?
10-15 men det har varit lite slapp sammanhållning i sommar.Andrej_24 skrev:är de många medlämmar?
ok så segt dåWolfskin skrev:10-15 men det har varit lite slapp sammanhållning i sommar.
Många vurpor...
Vi är ingen klubb ännu. Bara ett kompisgäng som kör...Andrej_24 skrev:är de många medlämmar?
Har du fått tillbaka hojen ännu?Wolfskin skrev:10-15 men det har varit lite slapp sammanhållning i sommar.
Många vurpor...
ok får man åka me nån gång då?Firefly skrev:Vi är ingen klubb ännu. Bara ett kompisgäng som kör...
Självklart! Det är bara att höra av sig.Andrej_24 skrev:ok får man åka me nån gång då?
Tack tack :men när e er nästa tripFirefly skrev:Självklart! Det är bara att höra av sig.
Så snart solen skiner. Nästa vecka blir det garanterat åka av. Men även till helgen tror jag...Andrej_24 skrev:Tack tack :men när e er nästa trip
ok jag ska till bike på lördag ska titta på håjarFirefly skrev:Så snart solen skiner. Nästa vecka blir det garanterat åka av. Men även till helgen tror jag...
ok najs hur ska jag höra av mig? på forumet eller?Firefly skrev:Hör av dig så kan vi ta en sväng efteråt. Slutar jobbet klockan två....
Jag PM:ade mitt nummer. Ring eller sms:a...Andrej_24 skrev:ok najs hur ska jag höra av mig? på forumet eller?
ok ska ut å åka nu kanske åket till uddevalla eller nåt krusa liteFirefly skrev:Jag PM:ade mitt nummer. Ring eller sms:a...
Tja på er Bikers Vad händer? är de nåt på g?Andrej_24 skrev:ok ska ut å åka nu kanske åket till uddevalla eller nåt krusa lite
nja jag är också sugen på att åka men de lite långt till uddevalla så de tar ju tid de typ 6mil dit så...Firefly skrev:Ja funderar på att åka en sväng nu... Ska du med? Ska nån mer med?
men vilken tid ? var? kan inte direkt uddevalla så.. något lätt ställe vore ju braAndrej_24 skrev:nja jag är också sugen på att åka men de lite långt till uddevalla så de tar ju tid de typ 6mil dit så...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|