Fasen, jag ska jobba natten mellan 27:e och 28:e. Annars hade det varit coolt...heliac skrev:Tjena..Ska upp till Gr-dagen (SwedishFreestyleFestival) den 27:e och hem den 28:e dock med bil och hojen på släp. Finns ev. 2 säten kvar i bilen om nån vill hänga på..
Firefly skrev:Fasen, jag ska jobba natten mellan 27:e och 28:e. Annars hade det varit coolt...
Jag tror det var sagt kl 16:00 på torget.Firefly skrev:Eftersom ingen säger något om söndagen så tar väl jag ton och säger som såhär:
Plats: Torget, Uddevalla
Tid: Söndag 22/8 Klockan 12:00 (Nej, inte tio över tolv...... TOLV!)
Status: Fulltankad och klar för avfärd när klockan slår tolv...
¿Låter det som en bra idé?
Nä, men då kör vi såklart de tiderna som är satta. Fika 15:00 och åka 16:00... Låter bra. Men jag hittade ingen info om det. Och eftersom jag inte var med sist så fragade jag i denna tråden. Och när ingen svarade så satte jag andra tider för jag trodde ingen hade bestämmt nåt. men som sagt:sanntur skrev:Dom som inte har sånt här världsomspännande datanät har fått info att körningen sker 1600 och fika 1500. Men det kanske finns lust och ork till två vändor...
sanntur skrev:Dom som inte har sånt här världsomspännande datanät har fått info att körningen sker 1600 och fika 1500. Men det kanske finns lust och ork till två vändor...
Som sagt. Det spöregnar ute...Firefly skrev:Nu ska inte jag vara negativ här. Men det verkar som det ska regna på söndag.....
Firefly skrev:Som sagt. Det spöregnar ute...
I'm gonna have to take a raincheck...
Ha ha, ja du har dåligt inflytande på mig...Backdraft skrev:Äntligen börjar din humor att sjunka ner mot fotknölsnivå, I like it alot! Nu är det iofs sol här i Thn, men det är la synd å säga att det är optimalt väder. Nä, bättre att ni stannar inne och sympatisurfar lite SH med Andreas!
Firefly skrev:Ha ha, ja du har dåligt inflytande på mig...
Lite photoshop jobb åt dig... Då har du att pyssla med...Backdraft skrev:Känns gött o höra! Det skall nog kunna bli fôlk av dig oxå! Fresten, du som är så driftig, skapa en tråd eller skriv något som man kan fördriva sisådär 2h och 55min på!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|